Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik vind Weizen nog wel drinkbaar maar Witbier vond ik nooit lekker, maar al heel lang ook niet meer gedronken. Volgens mij is het ook best een groot verschil qua smaak.Witbier of Weizen of Weiss is in principe hetzelfde idee..de uitvoering kan verschillen.
Dank! Maar inmiddels ben ik voor rehydratatiebier overgestapt naar Gulpener Korenwolf, ook heel verantwoord.Speciaal voor vinnieq
Bekijk bijlage 3836581
Maar stiekum vind ik Landebrau toch lekkerder, hoewel iets minder natuurlijk door de enigszins zoete smaak, maar daar hou ik wel van. Paulaner heeft wel een nadrukkelijker nasmaak, daar hou ik ook wel weer van, ik denk dat ik die twee bieren door elkaar ga gooien volgende keer..![]()

Gefeliciteerd, je bent lid van de 17% van de bevolking waarvoor koriander naar zeepsop smaakt. Met het biertje is niks mis.Nee - de Korenwolf heb ik zojuist na een slok of drie door de gootsteen gespoeld. Smaakt naar zeepsop. Gelukkig heb ik bij de Supermarkt tegelijk ook nog wat van het echte werk (Grimbergen Tripel) ingeslagen. Dat gaat er beter in![]()
Haha, dus je luistert wel naar vinnieq en niet naar mij?Nee - de Korenwolf heb ik zojuist na een slok of drie door de gootsteen gespoeld. Smaakt naar zeepsop. Gelukkig heb ik bij de Supermarkt tegelijk ook nog wat van het echte werk (Grimbergen Tripel) ingeslagen. Dat gaat er beter in![]()

Gefeliciteerd, je bent lid van de 17% van de bevolking waarvoor koriander naar zeepsop smaakt. Met het biertje is niks mis.
Koop nou Lander Brau.. zal je geen spijt van krijgen. En anders, en dan heb ik vinnieq wel weer mee denk ik, probeer je een Benediktiner Weissbier, is wat zoeter dan Paulaner bijvoorbeeld en meer ook mijn en misschien jouw maar misschien toch niet van vinnieq, smaak.![]()
Die Benediktiner ken ik niet, zl eens bij de Jumo langsgaan. De Lander heb ik een paar keer per ongeluk meegenomen, omdat -ie naast de Franziskaner staat, iedere keer onaangenaame verrassing. Maar goed, het is weer tijd voor een uitgebreid warenonderoek, zucht.Haha, dus je luistert wel naar vinnieq en niet naar mij?
Koop nou Lander Brau.. zal je geen spijt van krijgen. En anders, en dan heb ik vinnieq wel weer mee denk ik, probeer je een Benediktiner Weissbier, is wat zoeter dan Paulaner bijvoorbeeld en meer ook mijn en misschien jouw maar misschien toch niet van vinnieq, smaak.![]()