Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

haha, zo hoort het. Beter dan de gourmet waarschijnlijk.2x rochefort 10 bij de gourmet, is toch wel extreem lekker!
Heb hier een compleet gevulde bierkoelkast. Oh...en wat synths natuurlijk ;-) Als je ooit in de buurt van Rotterdam bent...Schijnbaar vindt de Kerstman dat ik niet genoeg drink![]()
Een aanrader: Brouwerij De Dochter van de Korenaar - Bonne Année. Een magische blend van donkere Barrel Aged bieren.En dan komt oud & nieuw er ook nog aan...![]()
Die hertig jan ff in het donker leggen en een paar jaar vergeten, 2 a 3 jaar oud nóg lekkerderIk kreeg vandaag een grote Gouden Carolus en Hertog Jan Prestige. Schijnbaar vindt de Kerstman dat ik niet genoeg drink![]()

Lijkt mij ook niet te zuipen, maar hé, over smaak kan niet worden getwist... of wel?Double Black IPA?

Verbreed je horizon ook in die categorie zou ik zeggen. De laatste tijd koop ik blind blikjes (wel met een minimum aan alcohol percentage) en daar zitten toch wel pareltjes tussen.Double Black IPA?
Ik vind IPA te bitter... maar ieder z'n dingVerbreed je horizon ook in die categorie zou ik zeggen. De laatste tijd koop ik blind blikjes (wel met een minimum aan alcohol percentage) en daar zitten toch wel pareltjes tussen.

Inmiddels zijn er meer soorten IPA dan het aantal zandkorreltjes op de aarde, deze vind ik bijvoorbeeld toch wel erg lekker (en ja ik vind ze ook vaak te bitter):Ik vind IPA te bitter... maar ieder z'n ding![]()
inmiddels in ieder geval bij de AH en de Plus.hmmm.... en waar te koop?

Ben benieuwd wat je ervan vind.Ik ga 'm proberen, beloofd!![]()