Trappist in de koelkast?

Misschien kunnen ze door, maar dan zijn ze hun label trappistenbier wel kwijt...

Zeau..

IMG_2878.jpeg

Ben mijn privé bibliotheekje aan het afronden en doe nog een laatste poging de algemene relativiteitstheorie te begrijpen. Het synthesizer-gebeuren ligt dus weer even stil. Dat heeft ook het voordeel dat me nu steeds duidelijker wordt wat ik er wel of niet nog mee wil. Impulsaankopen krijgen geen kans, en alleen wat ik echt nog graag wil hebben blijft over. Ik kijk nog wel vaak hier op ons eigen Marktplaatsje. Ik wil in elk geval nog een echte Moog (geen B.), en dat wordt dan de Mother32 of eventueel de Minitaur. En de ColdMac wil ik ook nog. Maar de TOAD hoeft niet meer.

@ProgHead wellicht leuk om eens naar Sabine Hossenfelder op yt te kijken. Fijne dag.
Ben benieuwd naar de dag dat de ColdMac binnen is.

Sabine Hossenfelder ken ik wel, heb ook een boek van haar gelezen. Heel goed!

Ik heb nog geen Cold Mac besteld, is ook lastig aangezien ik niet aan internetbankieren doe. Ik hoop ergens een tweedehandsje te scoren, liefst hier op onze eigen Marktplaats.

Heb Whimsical zojuist weer een mail gestuurd met de vraag naar 2 coldmac's liefst B-stock. Kijken of ik dit keer (3e) wel reactie krijg.

Paradoxalerwijs maakt het feit dat er zo moeilijk aan te komen is zo'n module extra begeerlijk... 8)

Als dat zo nog een jaartje doorgaat hoeft het voor mij ook niet meer, essentieel is die module voor mijn modular sowieso niet want ik heb al 4 Ladik integrators.

Er stonden er 2 op modulargrid maar die waren al snel weg kreeg ik als reactie. Dus dat zou je nog kunnen bekijken af en toe. Ik heb eigenlijk ook genoeg..

Zojuist een leeg flesje trappist in de koelkast terug gezet.

het was een lange dag..

het was een lange dag..
Voor mij ook. Helemaal naar het dorp Norcia (vooral bekend van erg lekker worsten en kazen) gereden in de Italiaanse streek Umbrië om onderstaand bier te drinken.

1000003884.jpg

Bij de eerste slok dacht ik al...Westvleteren 12. Heerlijk, fantastisch. Ze weten het hier niet precies te vertellen, maar het bier is wel naar Belgisch recept. Ik vermoed maar zo...

Meteen de andere bieren gekocht om thuis te proberen. En thuis was een uurtje terug naar ons huisje in Campello sul Cluttino :-)

Hier de link naar de brouwer:
birranursia.it

Back