Ik heb het antwoord op de vraag waar alle LP's en cd's zijn gebleven. Ik was gisteren op de XXXXXL Platenbeurs in Zwolle, en daar waren ze dus

Er stonden meer dan 150 kramen en het was loeidruk. Vinyl ging weg voor forse prijzen en het vloog over de toonbank.
Gelukkig verzamel ik zelfs cd's en ik heb mijn slag geslagen en kwam ik thuis met 54 cd's

Waaronder de meesten voor 1 of 2 euro per stuk. Van Marvin Gaye tot Fatboy Slim, van The White Stripes tot de Carpenters en van Owl City (onverwacht leuk!) tot de Arctic Monkeys: ik heb de komende weken wat te doen.
Trouwens opvallend: dance is kennelijk afgeschreven. Dat kwam ik bijna niet tegen in de bakken. Wel wat - Fatboy Slim, Underworld, Chemical Brothers en een paar bekende verzamelaars - maar echt heel weinig. Ook op vinyl trouwens niet veel. Misschien had het met de doelgroep te maken?
Aan de andere kant kwam ik bepaalde albums juist enorm veel tegen. Dat is ook leuk om te zien. Als ik een top 10 mocht maken zouden deze daar zeker in staan: The Carpenters (best of), Anastacia, Sting, Norah Jones, K's Choice en U2. 'Woodface' van Crowded House zie je ook altijd en overal.