Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vroeger nog weleens als cover in onze set opgenomen, lekker nummer!first we take Manhattan
Het kan niet anders dan dat je er via mp goed geld voor krijgt. Meerdere duizenden euro'sIk heb ze ook alle 2900 nog. Tot verdriet van mijn vrouw.
Ik heb een tijdje geprobeerd een CD collectie van een overleden kennis te verkopen. Echt goed spul. Geen enkele interesse bij Concerto of Plaatboef. Daarnaast heb ik nog twee verhuisdozen vol kopietjes, ook van die kennis. Niemand wil ze maar ik kan het nog steeds niet over m'n hart verkrijgen om ze in de kliko te donderen.
En ter afscheid luister ik via spotify nog eens naar mijn zojuist verkochte cdBen tot nog toe weinig handelaren tegengekomen, maar vooral mensen met dezelfde muzieksmaak als ik. Levert leuke gesprekjes op en van onderhandelen is nauwelijks sprake
Verschilt van persoon tot persoonHet probleem is dat iedereen zichzelf nu wijsmaakt dat een fysiek object (CD met hoesje en eventueel een boekje) niets toevoegt. Het zal vermoed ik net als bij de platen nog wel tien a twintig jaar duren voordat men zich de (nog resterende) haren uit het hoofd trekt waarom men die leuke CD'tjes heeft weggedaan toen de streamingdiensten opkwamen. Het waanidee dat noviteiten altijd een vooruitgang vormen, en dat men ook op (re)creatief gebied het beste voor de efficiëntste oplossing gaat is uitermate hardnekkig. Wat men over het hoofd ziet is dat het bezig zijn met dingen op zich al van waarde is. Een "druk op de knop en klaar oplossing" doodt het (re)creatieve proces waarin een groot deel van het plezier zit.
Verschilt van persoon tot persoon
Klopt - maar de grote lijn is zoals ik beschrijf.
Nee, volgens mij is de grote lijn dat het van persoon tot persoon verschilt.
Het enige medium waar ik zwaar anti-digitaal ben zijn boeken. Heb weleens zo'n e-reader geprobeerd (2 zelfs), maar ik vind het echt helemaal niets. Papieren boeken tot de dood!