Waar zijn alle cd's en LP's gebleven?

@Robert1970 Keurige inrichting! Leuk idee om hier foto's te plaatsen van mensen hun audiotheek.

Hier die van mij:

platenkast.JPG

Past er niet helemaal op, want ik heb geen ruimte over om wat meer afstand te nemen. Het resultaat van een leven lang verzamelen, maar de laatste jaren vind ook ik heel weinig meer van mijn gading...

Laatst gewijzigd:
@ProgHead Er is bij jou ook helemaal geen ruimte meer voor uitbreiding :okdan:
Wellicht ook maar goed ook dat je de laatste tijd weinig leuk spul kunt vinden :D

Gezien de poster rechts achter zou die gast wel eens een turntablist kunnen zijn, wat het nodige verklaart. Maar de ware vinyl verzamelaar denkt daar het zijne van...

Ik heb een paar blues LP’s welke gewoon niet digitaal beschikbaar zijn en ze hebben een waarde voor mij. Daarnaast heeft mijn vader nog behoorlijk wat LP’s vooral Blues en Rock&Roll. Die gaan ook zeker niet weg omdat dit feitelijk zijn jeugd is en mij herinnert aan feestjes bij ons thuis.

Bijna alle CD’s heb ik in dozen. Wellicht doe ik ze een keer weg of mijn zoontje pakt ze nog. Die is gek op muziek draaien. Alleen de speciale bewaar ik dan wel.

Ik merk dat ik vooral veel gebruik maak van mijn Spotify abonnement.

Daarmee val je gelijk door de mand, echte hoezen hebben meestal kleurtjes en dat zie je ook door de plastic hoezen heen.

Overigens ben ik pas bij Plato in Utrecht geweest en daar zijn nog volop LP's te koop, ook veel nieuwe LP's (met oud werk) voor een schappelijke prijs van ca. 15,- euro per stuk.

Ik heb een paar blues LP’s welke gewoon niet digitaal beschikbaar zijn en ze hebben een waarde voor mij. Daarnaast heeft mijn vader nog behoorlijk wat LP’s vooral Blues en Rock&Roll. Die gaan ook zeker niet weg omdat dit feitelijk zijn jeugd is en mij herinnert aan feestjes bij ons thuis.

Bijna alle CD’s heb ik in dozen. Wellicht doe ik ze een keer weg of mijn zoontje pakt ze nog. Die is gek op muziek draaien. Alleen de speciale bewaar ik dan wel.

Ik merk dat ik vooral veel gebruik maak van mijn Spotify abonnement.

Heb ook sinds een paar maanden een abonnement, en is een mooie toegevoegde waarde. In tegenstelling tot YouTube, wat ik graag gebruik voor muziek, is dat je geen beeld hebt en daardoor beter naar de muziek kan luisteren.

In tegenstelling tot YouTube, wat ik graag gebruik voor muziek, is dat je geen beeld hebt en daardoor beter naar de muziek kan luisteren.
Ik heb nu 2 maanden YouTube Premium voor 1 euro. Dan kijk je altijd YouTube op de hoogste kwaliteit en kun je gebruik maken van YouTube Music. Dat is vrijwel hetzelfde als Spotify, de app werkt alleen wat minder. Ik ben daar heel tevreden over. Ik heb al veel fraaie concerten gezien en nieuwe muziek ontdekt. CD's heb ik voor de klassiekers.

Heb er wel aan gedacht, een YT premium ding, helemaal omdat het hier €3 per maand is. Maar wat me dan weer tegenhoud is dat ik zowel op m’n telefoon als laptop een ander account gebruik. Aan de andere kant, zonder reclames en dingen kunnen downloaden is ook handig. Wie weet doe ik dat er ook ooit eens bij.

Back