Waar zijn alle cd's en LP's gebleven?

Ik zie nergens een platenspeler.😄
1697930692792.png

Ontopic, ik ga binnenkort 50% van mijn collectie weg doen, heb iets van 12 curver kratjes vol.. Ik kom er achter dat heel veel vinyl in mijn collectie nu ineens 50 tot 250 euro per stuk kan opleveren en het staat al bijna 20 jaar niks te doen. Dan koop ik liever synths en grooveboxen en dj apparatuur :D of eindelijk die nieuwe pc om mijn 10 jaar oude i7 te vervangen.

Heb er wel aan gedacht, een YT premium ding, helemaal omdat het hier €3 per maand is. Maar wat me dan weer tegenhoud is dat ik zowel op m’n telefoon als laptop een ander account gebruik. Aan de andere kant, zonder reclames en dingen kunnen downloaden is ook handig. Wie weet doe ik dat er ook ooit eens bij.
Je weet dat je geen Yt premium nodig hebt om geen reclames te zien? ff een blocker en filters instellen. Bedenk dat Yt van Google is.

Laatst gewijzigd:
Je weet dat je geen Yt premium nodig hebt om geen reclames te zien? ff een blocker en filters instellen.
Daar zit Google nu bovenop. De bekende blockers detecteert hij nu al, ik kreeg in elk geval steeds vaker een melding.

Komt bij dat ik vooral YouTube kijk op TV, via KPN. Dat zit in het zenderpakket en voor die app is er geen blocker.

@Pojo_del_Klojo Het probleem is dat de reclames van YouTube via hetzelfde domein als de filmpjes geserveerd worden. Die kun je dus niet zomaar blokken met bijvoorbeeld pi-hole (welke ik al gebruik).

Hoe kan het dat de reclame verdwijnt zodra je een YouTube muziekfilmpje hier op het SynthForum plaatst?

Hoe kan het dat de reclame verdwijnt zodra je een YouTube muziekfilmpje hier op het SynthForum plaatst?

Wees blij. :D Zo bekijk ik soms inderdaad wel 'ns iets op YT, hier een berichtje aanmaken op het forum met de link naar de video en dan als 'Voorbeeld' tonen, zonder 'Reageer' uiteraard. Of soms de video downloaden en het offline bekijken. Van muziek maak ik bijna altijd een offline kopietje als ik iets leuks tegenkom.

Gaat hier al wat dagen goed hoor.
Ublock extensie Firefox en een filterregel toevoegen
Ik gebruik ook Ublock maar ik krijg sinds de laatste weken voor het clipje begint eerst een schermpje waarop dan staat; "volgens ons gebruikt u een adblocker" of zoiets en dan vragen ze of je deze wilt verwijderen, dan klik je dat scherm weg en speelt ie weer gewoon

Mss IETS ;) off topic: ik heb een YT-kanaal en zonder dat ik daar iets aan kan/kon doen hebben al mijn video's nu (dus vroeger niet) reclame. Ik heb geprobeerd uit te zoeken of ik dat uit kan zetten, maar tot nu toe niks gevonden. Weet iemand de oplossing?

Mss IETS ;) off topic: ik heb een YT-kanaal en zonder dat ik daar iets aan kan/kon doen hebben al mijn video's nu (dus vroeger niet) reclame. Ik heb geprobeerd uit te zoeken of ik dat uit kan zetten, maar tot nu toe niks gevonden. Weet iemand de oplossing?
hier hetzelfde. video met 75k+ views met reclame nu. maar ik kan niet cashen want kanaal heeft niet genoeg volgers en totaal views.

Afgelopen weekend een rooftochtje kringloopwinkels gedaan. Leuke vangst CD's, het meeste centjeswerk en de duurste waren €1.50 per stuk. Onder andere twee Tori Amos die ik nog ontbrak (en die ik eveneens haar beste vind...), Phil Collins live, Five Live (Queen met oa George Michael, zo heb je zijn zangtalent met betere nummers gecombineerd :) ) Prodigy singletje No Good, Snap singletje, Knopfler&Atkins Neck and Neck. Die laatste is typisch zo'n CD die ik wel wil hebben, maar niet de nieuwprijs voor wil betalen.

Ik denk dat ik alles samen geen 10eur lichter was terwijl het toch een net stapeltje was.

Ik vond laatst een mooie Biosphere – Autour De La Lune bij de Kringloop. Dan hoop ik altijd op een hele collectie smaakvolle ambient....maar dat was weer niet zo. Maar dat is het leuk, soms is het allemaal niks, soms vind je iets leuks en af en toe een parel.

Back