Hehehehe bekend probleemVerkochten ze maar opslagruimte voor 10 euro per kubieke meter of zo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hehehehe bekend probleemVerkochten ze maar opslagruimte voor 10 euro per kubieke meter of zo.
Kringloopvondsten. Leuk man.
Ah, Journey greatest hits, leuk!Kringloopvondsten. Leuk man.

je kunt er donder op zeggen dat je gezeik krijgt wanneer ze die LP's ergens anders op het internet goedkoper hebben zien staan.

Dat zijn inderdaad heel schappelijke prijzen.Tien euro of meer wordt bij ons alleen voor zeldzame collectors items gevraagd. Het standaard repertoire kost 1 euro; een wat betere (maar vaak voorkomende) LP kost 2 euro, en dubbelaars en het wat meer bijzondere werk gaan daar bovenuit.
Wat noem ik onrealistisch: een kringloopwinkel waar de boel door elkaar staat en niet naar de staat gekeken wordt, terwijl het bij de platenwinkel in dezelfde stad én gesorteerd is, én graded, én goedkoper. Dat je niet altijd tegen elke tijdelijke lage aanbieding ergens op de wereld opkan begrijp ik perfect, maar jezelf uit de markt prijzen is weer iets anders. Ik vind het best dat het in een kringloopwinkel niet gesorteerd en niet graded is, beetje rommelmarktprincipe, als de prijzen dan ook een maatje zachter zijn dan bij de pro handelaar. Win-win.