Wat is dat nu voor klets. CD spelers zijn nog gewoon te koop hoor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat is dat nu voor klets. CD spelers zijn nog gewoon te koop hoor.
Dat is een oxymoron.Zijn er nog moderne hifi met CD lader te koop?
Als iemand nog een GOED model weet waar je er een stuk of 5 cd's in kunt stoppen?
Ik heb er eentje te koop voor je. Sony ES series, dus hun high end lijn. Met bijhorende afstandsbediening. Sony CA8ES.Als iemand nog een GOED model weet waar je er een stuk of 5 cd's in kunt stoppen?
tijdens het testen vandaag bleek het display stuk, verder werkt hij wel.Ga het checken! dank
Goh, dit ding is interessant. Ik lees ook data bestanden en usb aansluiting.. Jammer dat er geen direct digitaal out op zit.En als je die CDs weer op cassette wil opnemen kies dan deze. Het verbaasd me dat dit nog nieuw te koop is.
Bekijk bijlage 3861802![]()
Tascam CD-A580 V2
CD-Player/cassettedeck combinatie met USB-Recorder CD-Player speelt CD-R's en CD-RW's af in CD-DA of dataformaat (MP3), Verschillende afspeelmogelijkheden, Recorder ondersteunt het opnemen in MP3-formaat vanaf CD, cassette of Line-ingang, MP3...www.thomann.nl
Mooi ding even gekeken.. Ik heb in 2024 via de erfenis een aardige cd speler van mn opa gekregen denk dat ik het daar maar bij hou. Thxtijdens het testen vandaag bleek het display stuk, verder werkt hij wel.
Bedoel je oude CD-R's? Of DVD-R's?Iemand al aan de M-Disks? kom dit nu net tegen. Ik heb wel last van data loss/onleesbare stukken op oude cd's moet ik zeggen..