Waar zijn alle cd's en LP's gebleven?

De oudsten worden gezocht, de complete reeksen ook. Ik heb wel het idee dat het een niche is waar "kopers die grote sommen willen betalen" niet meteen in lange rijen staan te wachten. Dus de prijzen die je soms online ziet zijn mogelijks niet realistisch/snel haalbaar. En dan zoeken ze eerste persingen in mooie staat. Nu heb jij een hele mooie naam, maar het zal toch geen meerwaarde zijn.
Ik denk dat het wel meevalt. Als je de mix cd's of vinyl versie van Thunderdome hebt, dan kun je erg leuk verkopen

Thunderdome 8 2x 12 inch kun je 200-300 voor vangen.

De originele CD versie van 1 zie ik op Discogs verkopen voor median 25 euro. Dat zegt niet alles, want er zijn er ook die een deel van de prijs als verzendingskosten aanrekenen. Ik kan niet zien of dat hier het geval is, maar ik zie er soms aangeboden: als anderen bv 15 voor een LP vragen, vraagt er eentje 7 euro maar dan wel 23 euro verzendingskosten. Ja zo kan ik ook "goedkoper" dan de anderen zijn.

Soit, ik ga hem toch niet verkopen en hij is in ieder geval meer waard dan wat ik betaald heb, dus verder maakt het hier niet zo uit.

De originele CD versie van 1 zie ik op Discogs verkopen voor median 25 euro. Dat zegt niet alles, want er zijn er ook die een deel van de prijs als verzendingskosten aanrekenen. Ik kan niet zien of dat hier het geval is, maar ik zie er soms aangeboden: als anderen bv 15 voor een LP vragen, vraagt er eentje 7 euro maar dan wel 23 euro verzendingskosten. Ja zo kan ik ook "goedkoper" dan de anderen zijn.
Het is goedkoper, maar enkel als je meerdere geluidsdragers van dezelfde persoon wil kopen.

Dat zijn niet echt de bedragen die mij het gedoe waard zijn van foto's maken, eigenschappen en waarde opzoeken, in onderhandeling gaan met internetpaupers, inpakken, verzenden en eventuele nazorg. Misschien zet ik ze wel een keerte koop als '1 koop geen gezeik' pakket voor een paar tientjes. Of ik flikker ze alsnog in de kliko.

Laatst gewijzigd:
Zeker die van jou in matige staat is het praktisch gezien ofwel in 1 lot, ofwel op een rommelmarkt ofzo meenemen waar mensen kunnen uitkiezen, maar ik zou er ook niet per stuk online verkoop mee gaan doen. Zoals die mensen met legoblokjes winkels, ik ben blij dat ze bestaan maar dan moet je toch wel heel graag verzendlabels aanmaken.

Back