Past mooi in dit draadje: voor iedereen de beste wensen, dat 2023 voor iedereen een mooi jaar mag worden. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Tof idee! Bedoel je daar ook mee te zeggen dat je 52 synths hebt?Beste wensen allemaal.
Ik heb plannen en voornemens voor 2023.
Iedere week komt een andere synth in 1 van mn main setups om te herontdekken en sounds + muziek stuk te maken.
Er komen ook 3 nieuwe hardware synths in 2023 in de studio, wat dat wordt laat ik aan het bezonnen toeval over.
In ieder geval, morgen haal ik de JP8000 uit de opslag en wordt dat weeksynth1 van 2023.
Mogelijks maak ik een topic met de "syntht van de week" om mn gedachten neer te pennen en die van jullie te horen.
Wel een heel mooie synth!Dit jaar voor het vijfde jaar op rij weer enorm gaan twijfelen of ik de C15 ga kopen.Die kogel door de kerk jagen zal met een kanon moeten gebeuren vrees ik.
Samen nog niet de prijs van een Moog one.Ik ben niet van plan een keyboard synth te kopen dit jaar (want ruimtegebrek), maar bij mij kriebelt die C15 en de Groove Synthesis 3rd Wave ook wel.
Is dat ding electrisch of heeft het een klank kast?Gitaar elementen wikkelen en in mijn SG zetten. Het is een 4 snarige gitaar gestemd in bead staat. Eigenlijk is het een soort octaaf bas, want die hoge snaren worden toch nooit gebruikt.

Ah cool, ik heb 1 keer een element gewikkeld. dan brak het dunne draadje wel eens.. best moeilijk als je niet de juiste tools hebt.Elektrisch.
Het is een Gibson SG kloon, want ik heb geen Gibson geld.
De elementen zijn een variatie van de P90, iets andere magneet constructie en iets anders gewikkeld.
Cello ooit geprobeerd, maar die staat anders getemd als een basgitaar. Mijn hersenen gingen meteen op slot toen ik meerdere snaren bespeelde.
Bij een Cello zijn de snare in 5th's gestemd en bij een een gitaar is 4th's. Maar de afstanden van de vinger zijn hetzelfde.
Ik vind het geluid echt geweldig. Als ik opneem dan heb ik stikkers op het fretboard en een tuner om te niet te vals te spelen.
Het geluid van een cello is geweldig natuurlijk. Ga zo ff de Bach suites van Yo-Yo-Ma opzetten.
Als het ooit mogelijk is zou ik basfagot willen spelen, dat klinkt mooi man.....