krautrock1958
Gepokt en gemazeld
Je bent gewoon een romantisch type.Toen ik cello ben gaan spelen heb ik al een aantal keer gedroomd van muziek. en die muziek was altijd van strijkers.

Da's ook zo; in je gevoel glij je dan traploos mee en niet te vergeten; door die flinke klankkast geven die vibraties ook alles door aan je body en dat doet ook wat met je.Ook omdat de cello fretloos is train je enorm je gehoor en dat heeft weer voordelen op allerlij andere instrumenten.
Op een of andere manier zit er zoveel emotie in die snaren in de pitch die je dan zo naar boven of beneden kan sliden.
Hoe de sound zich door de kamer verspreid.
Echt een instrument waarmee je kan versmelten zeg maar.
Tenslotte als je de mens beschouwt vanuit de frequenties van je cellen dan heeft elek frequentie zo z'n betekenis
Ik weet nog toen ik heel wat jaren geleden regelmatig mediteerde dan begon ik ook zachtjes met klanken die dan ook resoneerden met je onderste chakra en dan ging ik steeds meer omhoog en kwam op die manier langs alle chakra's, alleen de bovenste chakra was zo hoog dat dit bijna niet te doen is om dan nog die klank te produceren.
).

)