SanktPauli - Special

Sankt Pauli

Stamgast
Hier zit een verhaaltje aan vast. Ik zat The Traitors (de Engelse versie van De Verraders) te kijken en toen viel me de muziek op die ze draaien vlak voordat ze aan de ronde tafel gaan zitten. Mysterieus, treurig en ja, ook verraderlijk :engel:. Zoiets wilde ik ook maken. Toen ik deze vocals op Splice tegenkwam was het eigenlijk vrij rap gebeurd. Ik heb er muziek omheen geknutseld et voilà, klaar voor de ronde tafel!

Ik vind dit heel strak geproducet. En de track heeft best wel een hoog James Bond gehalte, zou zo'n titel track kunnen zijn.

Dank iedereen voor de aardige woorden. Heeft iemand een suggestie voor welk genre dit is? Ik heb 'm op Soundcloud maar op Electronic gezet, dat dekt heel wat natuurlijk. :)

Hola Sankt Pauli,

Jouw music is prachtig:halleluja

Ik heb alleen altijd moeite met de niets zeggende stemmetjes.:D
Ik zet zij dan ook niet onder het woord zangeres.
Dit is natuurlijk mijn mening,en het word er op de tv ook niet beter op.
Het zijn meer gesproken tekstjes.
Je track verdient eigenlijk iets mooiers.Maar het is ook weer een nieuwe mode.

Groeten van Andreos:)

Oh deze is vet.
Vocals als uitgangspunt genomen dus?
Dat is voor mij nog een punt (vocals). Eigenlijk gebruik ik die zelden of nooit in m'n jams.
Gewoon lastig om aan te komen (gratis dan).

Heerlijke track man.
Echt top gedaan.
Kan zo bij een Netnix serie oid.
Heerlijke sfeer.

Hola Sankt Pauli,

Jouw music is prachtig:halleluja

Ik heb alleen altijd moeite met de niets zeggende stemmetjes.:D
Ik zet zij dan ook niet onder het woord zangeres.
Dit is natuurlijk mijn mening,en het word er op de tv ook niet beter op.
Het zijn meer gesproken tekstjes.
Je track verdient eigenlijk iets mooiers.Maar het is ook weer een nieuwe mode.

Groeten van Andreos:)
Dankjewel Andreos, alhoewel ik je mening niet deel over de stem, maar ook mijn mening is maar een mening :).

Kan zo bij een Netnix serie oid.
Heerlijke sfeer.
Dat was ook inderdaad de bedoeling. In series en films hoor je vaak dit soort muziek. Wilde dat wel eens namaken.

De akkoordprogressie lijkt nogal op de titeltrack van Skyfall. Dat derde akkoord heeft echt dat sfeertje, vooral in het stukje vanaf 2:13.

Verder helemaal top. Strak geproduceerd enzo, niets meer aan doen.
Klopt, de akkoorden hebben natuurlijk sowieso veel weg van meerdere Bond-thema's. Ik twijfelde nog of ik dat zo moest laten, maar ja, aangezien mijn doel 'mysterieus' was, kon ik het eigenlijk niet weghalen :engel:

WOW.. lekker. Meer woorden hoef ik er geloof ik niet aan te besteden. Goed bezig! 🙃🙏🏻

Back