Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bij tl buizen kan continu 230volt op één van de uiteinden staan (ligt eraan hoe je ze schakelt) en door hoog frequente straling kan er net genoeg energie vrijkomen waardoor er gasontlading optreed.Ja
dat werkt op lange radiogolven. Zo werkte ik bij een staalfabriek (Alblasserdam) waarop de TL lampen constant spookachtig aan het flitsen waren en meer en minder licht gaven ook als ze uit stonden.
in het pikdonker uit te voeren want anders valt het zwakke schijnsel van de LED niet te zien. Ook moet je opletten de LED van de juiste richting te bekijken, want anders zie je ook niets.

Verwant aan het thema, hier in de buurt loopt een hoogspanningslijn en op één plek gaan de kabels tussen twee masten vrij laag over een boerderij met een kippenschuur. Ik vraag me dan af, met een geschikte kern en genoeg koperdraad, zou je dan genoeg kunnen oppikken van het veld onder die kabels dat je tenminste iets van substantieel vermogen hebt?
)onder die draden te gaan staan.Je lichaam vormt voornamelijk een capaciteit, dus je zou met een parallelle inductie in theorie een afgestemde kring moeten kunnen maken.
Probleem is alleen dat, hoewel we op elkaar lijken, geen mens fysiologisch gelijk is aan een ander.
Wat is de maximale spanning waarvan je weet dat een persoon die tussen twee punten op zijn lichaam zelf heeft opgewekt?
Denk dat de spanning vooral is tussen lichaam en aarde, niet tussen punten op het lichaam zelf?
Als je elke dag een maaltje sidderalen . . . . . op zou eten. . . . Of soep van . . .Wat is de maximale spanning waarvan je weet dat een persoon die tussen twee punten op zijn lichaam zelf heeft opgewekt? En zou je het ook kunnen trainen om dergelijke spanningen onder bewuste controle te krijgen?