Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Thnx! Ja ik moet er nog wel wat aan sleutelen (gisteravond mee gestart en vandaag afgerond, dus mij oren zijn nu wel weer prutHeel vet, lekker donker sfeertje! Vind de mix ook goed klinken, alleen als die extra kicks erin komen dan wordt het een beetje muddy. Maar heel origineel ook verder!
), ik vind die delay op de kicks wel vet daar, maar het moet idd wat meer gecontroleerd (als ook de aanloop met die kicks daarvoor, nog voor de delay erop komt).Hey thnx! Ik heb ook best wel flink wat aangepakt in de mix, dat was wel ff een mega potje leerzaam zeg, damn, had ik eerder kunnen doen!Top Mix is echt al heel nice! Veel opener dan de landr. Het is al een stuk verbeterd maar tijdens die delay op de kicks is het laag nog wat onstabiel. Verder heel netjes. Tikkie zwaar op het sublaag maar heeft ook wel weer wat![]()

Ik zou proberen om het geluid niet te laten overlappen. Zou kunnen door de kick (en de delayed kick apart als je die anders wil laten klinken) te samplen en dan de geluiden laten choken in een drumrack bvb. Dan ben je zeker van dat tails elkaar niet overlappen.Hey thnx! Ik heb ook best wel flink wat aangepakt in de mix, dat was wel ff een mega potje leerzaam zeg, damn, had ik eerder kunnen doen!
Ja, ik hoor ook wel dat het nog niet overal super is. Ik had in dat stuk eerst een low cut gedaan, maar toen had ik wel gelijk de ballen eraf gesneden, vond ik toch jammer. Dat stuk is wel wat verbeterd, maar nog niet top nee. Nog tips wat daar mee te doen?
Ah da's een lekker simpele oplossing die ik zou kunnen proberen, thnx, gaat het eens testen.Ik zou proberen om het geluid niet te laten overlappen. Zou kunnen door de kick (en de delayed kick apart als je die anders wil laten klinken) te samplen en dan de geluiden laten choken in een drumrack bvb. Dan ben je zeker van dat tails elkaar niet overlappen.