Artikeltje over Image-Line in Nieuwsblad.be

stoter

.
merci,, voor het full article,, want dat was betalende,

ja, zalig,,
en ja, avicci maakt idd k.ts muziek ,, ha!

de beveiling is wel heel strak,, k verschiet ervan dat het gecr..t is,,

Ik snap er echt de ballen van, want idd, je moet het gebruiken zoals het ontworpen is,,,

de demo tracks vind ik heel indruk wekkend,
ik heb er wel een tracker gevoel bij,,maar dan wel de perfecte sound qualiteit,

ik wel, maar die gasten zijn precies echt wel heel super anoniem, of mss zelfs nooit klant geweest bij key music ??

t is ook allemaal ITB dacht k, kweet ni of er midi out is,,???

Die Multi Band Compressor Maximus doet wel veel aan de FL sound,, vind ik, of denk 'k,

Ze hebben die gecanceld als losse vst,, alleen wel nog in FL zelve, off course

tja, je mist niks,

Wel erg dat ik nog steeds maar die fruity versie heb, en nog moet upgraden naar de full werkende, en dat terwijl al de updates gratis waren,,

Leuk stuk! Zelf nooit fijn mee kunnen werken, maar dat is persoonlijk. Ken jongens die er fantastische nummers mee maken.

Image-line kende ik vroeger als het facturatieprogramma "Fact 2000" waar ik mee werkte. jaren later als ik weer begin met mijn homstudio vond ik het wel leuk toen ik ontdekte dat zij nu vooral door FL gekend waren.

Sinds 2007 maak ik gebruik van FL Studio :-) Een leerling raadde me dat programma aan, nadat hij mijn frutsels met Sony Acid had gehoord. Ik moest een echt muziekprogramma gaan gebruiken, vond hij.

Laatst had ik voor de gein Cakewalk Le geïnstalleerd. Ik heb er even mee gewerkt, maar snap er echt de ballen niet van.

Back