Rebirth files openen / converteren in 2023

Stentec

Stamgast
Ik heb een nummer dat ik wil afmaken met een belangrijk deel gemaakt met Rebirth (acidlijn), heeft iemand een idee hoe de dat anno 2023 het makkelijkst kan doen?

Bedoel je dat Rebirth niet meer werkt? Mss in het recyclagepark een oude pentium scoren of zo...

Bedoel je dat Rebirth niet meer werkt? Mss in het recyclagepark een oude pentium scoren of zo...

Nee, ik bedoel, hoe kun je in deze tijd een Rebirth track openen als je geen oude pc tot je beschikking hebt waar Rebirth op draait.

Werkelijk verbijsterend dat Rebirth (een plugin stammend uit 1998 gewoon niet meer beschikbaar is en dat alle nieuwe opties gewoon niet zo goed zijn na 26 jaar!!!. #innovation

Werkelijk verbijsterend dat Rebirth (een plugin stammend uit 1998 gewoon niet meer beschikbaar is en dat alle nieuwe opties gewoon niet zo goed zijn na 26 jaar!!!. #innovation
Roland ging moeilijk doen vanwege intellectueel eigendom...

Nope.

Da's jouw menig maar.
Heb je de AudioRealism/d16/Roland plugins al geprobeerd?
Ja, niet cool, niet geintegreerd. Rebirth is een one stop shop met 808, 909, 303 in een!!!!

Ik kan 20x* TB303s + 20x* TR808 + 20x* TR909 plugins in één(!!!! ;)) DAW (Cubase hier, meestal) draaien.

*misschien meer, misschien minder - ik plak er maar een getal op.
niet in 1 geintegreerde interface en sequencer op de manier dat rebirth dat doet

Back