Make up - Paarse Cover

klinkske

boeketje voor de vrouw
Dolle pret, al ganse week aan bezig, ja er zit wat crackle in de vocal, het zij zo.

Dank om te reageren. Ik heb t op de hoofdtelefoon gemaakt… luisterde net deze ochtend terug op n blauwtand speakertje en behoorlijk tenenkrullend 😂
ik ging wat andrs doen maar nu ik t gehoord heb, weet ik dat niet zo goed meer. Maar t geinige is dat mijn vrouw t wil aanpakken qua vocals. Maar of wat lukt is dan weer wat anders.

Hola klinkske,

Het ritme vind ik wel leuk.
Maar dat tekst opzeggende teksje kan je beter weglaten.
Er zit dus geen nuance in.
Waarschijnlijk doet je vrouw het wel beter.
Maar maak het zo met verhogingen hier en daar

Groeten van andreos. :)

Leuke track. Vind je instrumentale gedeelte, zoals vorige keer het beste (vind je vocals best ok hoor).

Dolle pret, al ganse week aan bezig, ja er zit wat crackle in de vocal, het zij zo.

Peaches (artiest) in the making..? Misschien nog een leuke synth tussendoor, ik heb nog wat make up vocals van vroegah! Als je geinteresseerd bent stuur ik ze naar je op. Ik wil niet zeggen dat ze beter zijn.

Heel cool, stuur maar op. Ik heb net nog eens geluisterd naar mijn versie en mijn vocals irriteren me haha

Juist, was niet de bedoeling, maar moest ook aan n 2 many dj's nummer denken, en dat was vast peaches. _ ff terug naar peaches luisteren!
Ja die extra noodle synth was eigenlijk voorzien maar totaal vergeten tijdens de opname. Mijn hersenen zijn nogal (into) minimal en mono merk k

edit - ja die fuck the pain away kan ook nog wel n cover inspireren

Als er iemand zich geroepen voelt om te zingen :) Het is n cover hé, echt veel 'zang' is er niet aan t origineel.
Ik dacht daarom t extra cool robotesque te doen met extra balls... Maar dat kan zeker nog flinker. Maar niks belet een zanger(es) optie

Back