It's All In The Style - styledemo

JimmyEyckmans

Beta The Mad Scientist
Zoals sommige misschien weten heb ik twee keyboards aangekocht, de Korg EK-50L en de Yamaha PSR SX 700.
Na een tijdje met de Korg ge experimenteerd te hebben heb ik besloten naar de Yamaha te gaan en op chordprogressions te richten.
Om gewoon een beetje ermee te spelen. Een beetje zoals een klein kindje met zijn speelgoedje.

Deze 4 tracks zijn dus ook gemaakt met veel plezier. Om het plezier te blijven garanderen heb ik de files via Emastered vlug gemastered.

Je vind er een Dance, R&B, Jazz en Pop style terug

Klinkt beide heel goed en fris. Waarom er geen melodieën bij opnemen? Dan heb je gelijk twee afgewerkte tracks bij 8).

:doei:
Ik probeer meer alleen met de style toch een soort van melodie te vormen. Ik focus me vooral op wat er al is.
Ik denk dat ik met zelf te spelen het alleen maar slechter ga maken.

Ik ben nu al een tijdje bezig, meer gemaakt en ik merk dat ik probeer een melodie meer te vormen met de akkoorden.
Ik probeer een akkoordenreeks te vinden die goed bij de stijl past.

Het is ook vooral gewoon voor het plezier dat ik het doe. Dit lukt aardig. Ik wil er gewoon blijven plezier aan beleven.
Natuurlijk is een melodie erbij vele beter, maar ik wil er de energie niet insteken, het is niet leuk. Ik hoor soms ook pas vele later dat iets niet goed is.
Ik doe het dus eigenlijk ook gewoon voor men plezier.

Back