JimmyEyckmans
Beta The Mad Scientist
Klein videotjes gemaakt met behulp van pexels website:
Beschikbaar op:
Beschikbaar op:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ja zeker, het geluid is in mijn oren beter dan de Korg. Nu moet ik wel zeggen dat ik de Korg EK-50L heb (Limitless) ik denk dat die zoiezo al betere speakers heeft dan de gewone Korg EK 50Klinkt goed! Is de SX700 een grote stap vooruit qua klavier of geluidskwaliteit van de luidsprekers, vergeleken met de Korg? Ik heb ook een EK50 en heb al ooit de SX700 overwogen als stapje omhoog, ook in de hoop een beter pianogeluid te hebben.
Nu moet ik ook eerlijk zijn en toegeven dat het geluid wel is opgesmukt met de plugin neutron 3 advanced om het wat meer air te geven onder andere. Waardoor het wat opener klinkt. Ook heb ik de sculptor plugin van neutron gebruikt om het voller te maken (fullnish) en het aftewerken (polish)Klinkt goed! Is de SX700 een grote stap vooruit qua klavier of geluidskwaliteit van de luidsprekers, vergeleken met de Korg? Ik heb ook een EK50 en heb al ooit de SX700 overwogen als stapje omhoog, ook in de hoop een beter pianogeluid te hebben.

Voor de Yamaha denk ik rond de 1200...
Zomaar even een vraag uit belangstelling. Voor weinig meer kun je toch ook een workstation kopen, vanwaar de keuze voor een keyboard?
Ik wil gewoon plezier maken.