Progressive house

ja klinkt goed zeg. leuk dat je hier weer eens langs komt. is toch alweer een tijd geleden.

Nice! Doet mij een beetje denken aan de vroege 2000's classic progressive house sound van o.a. Greg Benz and Digital Witchcraft.

Mooie track, klinkt hier in de studio lekker dromerig...je kan natuurlijk nog eindeloos liggen prutsen om wat te verbeteren maar je moet voor jezelf uitmaken wanneer het af is.
In mijn oren klinkt hij in ieder geval nu al heel goed! Alles hangt af van wat je er mee wil doen natuurlijk.

Lekker nummer hoor... :okdan:
Die bass drone kan kan best wel hoor,
misschien een lichte LFO op de pan; langzaam van links naar rechts op de bassdrone...
of een chorusje wat het een beetje vetter maakt!

Maar lekker nummer, Wel abrupt einde...

Bedankt allemaal! Fijn om te horen dat de bass acceptabel is, misschien dat ik hem inderdaad even opleuk met wat automation.
Het einde is inderdaad wat abrupt, omdat ik er eigenlijk geen tijd aan besteed heb.
Alles hangt af van wat je er mee wil doen natuurlijk.
Label is misschien wel weer leuk, maar dan moet er nog een hoop gesleuteld worden.
Greg Benz and Digital Witchcraft
Thanks, ik kende deze nog niet, dus ga ff luisteren.

Heel sfeervol, fijne geluiden, veel potentie om een dromerige trancetrack van te maken.

Een paar kleine puntjes die ik anders zou doen: de stukjes waar je de kick even weglaat voor vier tellen halen voor mij de flow er een beetje uit. Daar zou ik de kick gewoon laten doorlopen. De percussie- of hats kunnen gedurende het nummer ook wel iets worden uitgebreid. Dan kan volgens mij prima op een subtiele manier. En gewoon afmaken die handel, met een fatsoenlijk einde.

Goede basis al! Lekker zweverig. Misschien in de break de sidechain wat verminderen.

Een paar kleine puntjes die ik anders zou doen: de stukjes waar je de kick even weglaat voor vier tellen halen voor mij de flow er een beetje uit. Daar zou ik de kick gewoon laten doorlopen. De percussie- of hats kunnen gedurende het nummer ook wel iets worden uitgebreid. Dan kan volgens mij prima op een subtiele manier. En gewoon afmaken die handel, met een fatsoenlijk einde.
Bedankt voor de feedback, ik ga er mee aan de slag!

Nice man, begint lekker, en die bass is ook klinkt ook lekker. Geluisterd over de laptop, dus kan niet echt zinnige feedback geven over de mix. Track past goed bij het mooie weer van vandaag. Hij stopt alleen wel erg abrupt.

Vette sound, kick en bass op pcluidsprekertjes wel heel erg vol rond 180hz zo op eerste gehoord.

Back