Gloomy - Behind It

Zo, dat heb je snel inelkaar gezet!
Je tracks vind ik onallerdaags en deze ook weer.
Opbouw is mooi met die percussie maar dan ineens een bak herrie! wauw.
Dan weer rustig kabbelend haha. Ik denk dat vocal effects een goede toevoeging zouden kunnen zijn.
Wel weer een stukje luisterplezier maar dansbaar?? zou je eens in een club vol dansende mensen moeten testen

Wel leuk maar de overgang rond 2:00 is wat abrupt en mis wel een pompende kick voor het dansen.

Lekker nummertje... moest wel ff wennen aan de ditstorion beats en raisers die erin kwamen en een
beetje hard staat tegenover de rest van het nummer...
verder is ie wel lekker... :okdan:
Thanks voor de tips, miss staat er teveel distortion op, ja. Bedankt voor je bezoekje :)

Wel leuk maar de overgang rond 2:00 is wat abrupt en mis wel een pompende kick voor het dansen.
Ja, da kan wel zijn. IK heb er ook een stuk mijn voeten aan geveegd, omdat ik eens een nummer in recordtempo wou afmaken, dus je hebt gelijk Thanks maat!

Bijna dansbaar voor mij.
Ik mis een dikkere kick. Nu lijkt het net alsof de DJ de basscut steeds aan heeft en hij 'bijna' in gaat vallen.
Hey maat! Thnx voor de feed. Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik heb een vraagje. Ik heb de kick op -2dB gezet, dat is zowat het luidste wat je kunt gaan. Ik hoorde dat de kick werd weggedrukt en heb dat proberen op te vangen door de clap en de snare wat luider te zetten. Blijkbaar doe ik het verkeerd. Dus: help! :)

Hey maat! Thnx voor de feed. Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik heb een vraagje. Ik heb de kick op -2dB gezet, dat is zowat het luidste wat je kunt gaan. Ik hoorde dat de kick werd weggedrukt en heb dat proberen op te vangen door de clap en de snare wat luider te zetten. Blijkbaar doe ik het verkeerd. Dus: help! :)
Jan, ik ben geen ervaren mix/master meneer, maar ik zou een sidechain proberen of een andere kick.

ik vind dit ook wel lekker.
doet mij een beetje denken aan het ge-experimenteer aan het eind van de 90's van sommige electronische muziek acts/bands met wat spannendere ritmes.
beetje zoals het vroegere werk van de chemical brothers... nog niet zo gebonden aan 'genre-regels' en lekker ruw.
ik mag dat wel.
Over het mixwerk kan ik niet veel zinnigs zeggen, daar weet ik zelf te weinig van, maar het ruwe van deze versie draagt misschien wel bij aan mijn gevoel van nostalgie :)

Bij 2:00 dat riffje...
daar kan wel een pad of string bij...
Het ritme is te gek! :okdan:
(ik luister nu via de koptelefoon)
er zitten (zoals bij 2:00) open secties bij waar een solo, pad of zang in kan.

ik vind dit ook wel lekker.
doet mij een beetje denken aan het ge-experimenteer aan het eind van de 90's van sommige electronische muziek acts/bands met wat spannendere ritmes.
beetje zoals het vroegere werk van de chemical brothers... nog niet zo gebonden aan 'genre-regels' en lekker ruw.
ik mag dat wel.
Over het mixwerk kan ik niet veel zinnigs zeggen, daar weet ik zelf te weinig van, maar het ruwe van deze versie draagt misschien wel bij aan mijn gevoel van nostalgie :)

Hey, bedankt r !!! De Chemical Brothers, en naar't schijnt ook KLF :)

Het mixen heb ik gedaan op een laptop van meer dan 10 jaar oud. Ik focus me op het zién van een track, niet op het horen.

Nogmaals bedankt voor je super-feedback!

Gloomy.

Bij 2:00 dat riffje...
daar kan wel een pad of string bij...
Het ritme is te gek! :okdan:
(ik luister nu via de koptelefoon)
er zitten (zoals bij 2:00) open secties bij waar een solo, pad of zang in kan.

Hey, hartstikke bedankt Googol!!

Nou, dan heb ik misschien goed nieuws voor je (ons): er komt wellicht een vocale versie van deze plaat. Onderhandelingen zijn gaande.

Superbedankt nogmaals!

:)

Back