Afgehandeld Haperend forum?

Nap

Nieuwkomer
Sinds een dag of 2-3 lijkt het forum vaak te haperen, zo worden pagina's niet geladen, kom ik niet in de editor of openen notificaties niet ... Na 1 of 2 reloads gaat het meestal wel weer goed. Is er iets kapot of zit het aan mijn kant?

Je browser kan een fout cachen en erna weer “uitserveren”.

Om te voorkomen dat dat het geval is kan je

/?xxxyyyzzz

Achter je url typen en op enter rammen om je browser te laten zoeken naar die pagina ;die niet bestaat, en omdat er een ? Na de slash staat dwing je je browser om te verversen. Werkt in veel gevallen…mits het dus aan jouw kant zit (cashingprobleem).

Denk dat er wel wat aan de hand was als meer mensen erover klagen:/

Sinds een dag of 2-3 lijkt het forum vaak te haperen, zo worden pagina's niet geladen, kom ik niet in de editor of openen notificaties niet ... Na 1 of 2 reloads gaat het meestal wel weer goed. Is er iets kapot of zit het aan mijn kant?
Klopt, dat ervaar ik ook. Op de iPad en op de computer heb ik dat ook.
Op de computer kan ik nog de tip van @rubbah proberen.

Edit: Ook het posten van deze reactie ging retetraag! (oranje lopende balkje)
Aa

We houden het vanaf de vakantie-adressen in de gaten. Laat vooral horen als er blijvend raars blijft optreden.

Hier is het forum niet vooruit de branden. Posten lukt of niet, of gaat dubbel.
De ene pagina flitst in beeld, terwijl een klik op een andere pagina weer lang duurt.
Op iOS 16.6 en macOS 12.6.8. gaat het ook stroef.

Gisteren idd erg traag met laden pagina’s.. Nu gaat het nog (even afhankelijk van hoe snel het plaatsen van dit bericht duurt) ..

IOS 16.5.1 (maar 16.6 is beschikbaar)

Edit: hopeloos traag.. duurde paar minuten voordat plaatsen lukte..

Even proberen: test.

PS: Ik gebruik Firefox. Plaatsen van berichtje ging onmiddellijk.

Zelf heb ik ook geen problemen en bezoek dagelijks het forum.

Ik gebruik Firefox icm. Linux Mint

FF luidop denken:

Misschien dat bij sommige een bepaalde browser plug-in voor problemen zorgt?
Sommigen maken misschien gebruik van een VPN en afhankelijk van de VPN-provider kan dat o.a. leiden tot vertragen

Ja heb deze week regelmatig ervaren dat pagina's niet geladen werden, maar nooit langer dan ongeveer 30 seconde.

Nog steeds af en toe. Hebben ddos-russen het na de belastingdienst nu op synths voorzien?

Back