Afgehandeld Haperend forum?

Het probleem komt en gaat. Een paar minuten geleden kon ik niet eens inloggen, nu werkt het wel weer. Maakt niet uit of ik Firefox of Chrome gebruik.

Wanneer ik op notificaties druk:
Knipsel 1.JPG

Ik gebruik Firefox 116.0.2, maar ook bij Safari 6.6 werkt het niet goed.

Edit: In Firefox heb ik wel een addblocker maar daar staat SF op de witte lijst. In Safari heb ik helemaal geen plug-ins.

Er lijkt op het eerste gezicht niet veel bijzonders te zijn. Ik heb wat services herstart. Nu weer de zon in :D
Switching it off and on again was deze keer niet de oplossing helaas, probleem is er nog steeds.

Ik log iedere keer opnieuw in en heb geen problemen, zou dat het verschil zijn?

Hier ook vandaag nog steeds met horten en stoten. Dan werkt het even goed, het volgende moment is de site onbereikbaar.

Ik log iedere keer opnieuw in en heb geen problemen, zou dat het verschil zijn?

Ja, dat doe ik ook. Dat, en de browser sluiten en opnieuw starten helpt ook niet. Zonder in te loggen gaat het trouwens ook niet goed.

Het is bij vlagen, de ene keer niks aan de hand en dan stroopt het weer een tijdje.

Ja, net ook weer. Prima te werken met het forum, dan plotseling drie, vier minuten ofzo dat de site zelfs onbereikbaar is. Om daarna het weer te doen, zonder problemen.

Vandaag op het werk ook nog even hier rondgekeken. Het is nog komkommertijd i.v.m. de zomervakantie.
Wat mij opviel was dat het forum zo snel was. Ook dit draadje. Sneller dan thuis. Ook op het werk gebruik ik ook Firefox 116.0.2 mét add-blocker op de Mac.
Het enigste verschil was dat ik op het werk NIET was ingelogd op het forum.
Nu ik hier thuis weer ingelogd ben, is alles een heel stuk stroever.
Is dat toeval of.... :?

Ik heb er ook last van sinds een week of 2. Zowel op laptop als mijn vaste PC, is dus niet computer gebonden.

Het begint nu inderdaad een beetje vervelend te worden. Gewoon de stekker uit de server trekken en er weer in? Doe ik hier ook als iets niet goed werkt. :D

Hier hetzelfde probleem. Het lijkt erop dat de problemen zich voordoen op IP niveau. Als het forum moeilijk bereikbaar is en ik switch van wifi naar 5G, kan ik het forum wel bereiken, en snel ook. Switch ik weer terug naar wifi dan werkt het niet (alleen SF werkt niet, andere sites wel). Na een paar minuten werkt SF op wifi ook weer. Misschien een slechte route ofzo voor bepaalde netwerken of load balancing problemen?

Ik gebruik zelf geen Wifi en heb ook geen problemen met het openen van en posten op SF.

Back