VasC
Dat smurfen we...
Er zijn tegenwoordig ook zoveel opties. Gebruiken hier veel mensen Spire of Thorn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ze beide, Spire gebruik ik wel regelmatig, Thorn eigenlijk te weinig. Maar wat je zegt zoveel opties, en ik heb eigenlijk te veel synths die op elkaar lijken.Er zijn tegenwoordig ook zoveel opties. Gebruiken hier veel mensen Spire of Thorn?
VAPORIZER kende ik nog niet => lijkt interessant, degelijke handleiding (RTFM)probeer deze gratis Wavetable synth, net zo clean als serum, veel betere routing voor filters en effekten. laadt serum wavetables, heeft er standaard ook meer.
en 3 wavetable oscilators + sampler (kan ook granular).
![]()
| VAST Dynamics Software
www.vast-dynamics.com
Vital is eigenlik nooit bedoeld als een serum-killer, de developer geeft/gaf zelf aan dat heel de synth gebouwd was op karakter dat de spectrale effekten geven. zoals de filters.
en natuurlik heeft Serum ook veel dingen die Vital en Vaporizer2 niet hebben.
het is ook; gebruik je veel presets; dan zwem je in een zee van presets voor Serum (en Vital heeft ook aardig wat preset-packs).
ik heb zelf Serum niet, want Vaporizer2 kwam op mijn weg...
en er zijn genoeg synths met heel capabele Wavetable oscillatoren/generators, zoals die in MSoundFactory, in Phase Plant (in wat mindere mate, maar voldoende).
Current is al genoemd, HALion 7 heeft een uitzinnige Wavetable 'Zone', Falcon (3) een vrij aardige, en geen beperking in aantal Wavetable oscillatoren/sources, behalve CPU.
zo kan ik doorgaan.
Serum is niet noodzakelik.
maar zoals @Jason31 het is natuurlik wel een zeer goede synth.
Ben benieuwd: ik exploreer deze komende week!oei, bedankt voor de waarschuwingDe wavetable rabithole heeft 4 maanden van m’n leven gekost![]()