Synth van het jaar 23

Tot nu lijken me alle 3 de genoemde bakken me tof. Klinken iig goed.
Verder beetje nutteloze vraag .. synth van het jaar.
Dat is toch ieder jaar weer de Moeg Wan!

Eervolle vermelding voor de Roland S-1 als kleine goedkope krachtpatser.

Ik heb die S1 ook al eerder zitten bekijken.. Nu weer.. (lukt niet echt.. last van 'n kater :D) maar klonk zeker goed ja!!
Die J6 vond ik de Chord mode wel leuk aan.. maar of het heel praktisch is in gebruik?? Toch vind ik dat soort alternatieve sequence mogelijkheden wel leuk in een klein bakkie..

Heeft iemand deze weleens in het echt geprobeerd?? best leuk.. Eigenlijk wilde ik nog 'n Mam MB33 voor zo'n lekke fatzig zaagje.. maar die schijnen sinds ze uit productie zijn ineens het dubbele te moeten opbrengen..

Alles wat van Behringer is uitgekomen. Dat is er toch maar 1? 😁

Behringer heeft voor sommige producten 'n release traject van enkele decennia ingesteld.. knap lastig om daar het exacte release jaar van te achterhalen.. :D

:beard: <<<< Sint van het jaar!

Voor mij was de Phoscyon 2 de synth van het jaar. Vind het moeilijk om echte goede 303 geluiden uit een synth te halen, en deze doet dit alleen maar. Hoe mooi is dat 😊
Beetje te vroeg voor mij om mij bij jou aan te sluiten, maar hij klinkt behoorlijk lekker voor een softsynth. En die arpeggiator omzeilt mooi dat werk van noot voor noot programmeren en uitproberen of de combinatie van noten wel klinken; dit terwijl de slides/accents worden mee geprogrammeerd in de arpeggiator.

Voor mij persoonlijk de Iridium, maar de S1 is een goede tweede.
Dat zijn synthgewijs al mijn aanschaffen, dus een echte competitie is het misschien niet. ;)

Back