je kan het zo gek niet bedenken, het eindigt in een ghost.
Zeker synths van ghostproducers ?!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
je kan het zo gek niet bedenken, het eindigt in een ghost.

Ik vind uvi ook heel goed klinken. Hun samle techniek en gear is heel goed. Ik geloof dat ze eerst alles op 88.2 samplen met denk ik echt top notch spul want uiteindelijk zijn de wav’s 16 bit 44.1 en ja het klinkt allemaal top. Maar is die serie niet eerder een sample bank dan v.a. Maakt mij niet uit verderMag ik nog een softsynth vermelden?
UVI Synth Anthology 4 crazy, één van de 2 of 3 aankopen in 23
Ja,het beste wordt steeds beter.Ik vind uvi ook heel goed klinken. Hun samle techniek en gear is heel goed. Ik geloof dat ze eerst alles op 88.2 samplen met denk ik echt top notch spul want uiteindelijk zijn de wav’s 16 bit 44.1 en ja het klinkt allemaal top. Maar is die serie niet eerder een sample bank dan v.a. Maakt mij niet uit verder
Ja, dat watereffect heb ik vorig jaar weer eens gebruikt op een stuk. Reden genoeg om mijn EX-5 niet te verkopen maar ik gebruik hem te weinig.De EX5r heeft VA en physical modelling maar geen FM, wel AWM2, een complete sampler en FDSP, een soort per voice convolution effect dat ik nog nooit op een andere synth gezien heb. Zelfs anno nu nog een krachtpatser.
Ja echt mooi spul, die case had ik nooit weg moeten doen met die handige cv strip in het midden. Min punt vind ik wel het graphic design van MN.Voor mij is het “Make Noise Shared system” de winnaar van ‘23.