ja jo dat wist ik niet dat die tiptop ook bananen jacks heeft.
Bedoel je de 200t-serie van Tiptop? Die maakt gewoon gebruik van minijacks hoor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja jo dat wist ik niet dat die tiptop ook bananen jacks heeft.
Weer wat geleerd. Zie ook Tiptop / Buchla 200 Series Eurorack Modules & Why We Care - Perfect Circuit :Bedoel je de 200t-serie van Tiptop? Die maakt gewoon gebruik van minijacks hoor.
Tegenwoordig kan je kiezen hoe je het wil, er zijn veel tactiele mogelijkheden. Als je een parameter manueel wil bedienen, dan patch je dat.Mede om die reden ben ik ook gestopt. Ik merk het nu al weer.. toch wel priegelig. Maar sommig willen ook zoveel mogelijk funkties in 1 module.. ik hou van overzicht.
Ik ga er de komende weken van genieten hoe je hem gaat vullen, tot de nok toeIk heb zojuist een Behringer Go Case besteld.. 2x 140HP..

Ik heb zojuist een Behringer Go Case besteld.. 2x 140HP..

Waarschijnlijk heb ik iets gemist maar waren er nog dingen onderweg dan?Alles wat ik over heb en wat nog onderweg is gooi ik allemaal in die case.

Dat klinkt alsof de case niet helemaal gevuld raakt, gevaarlijk.....Niet veel meer, een cre8audio CELLZ en een Rides in the Storm SED. Die laatste gaat in het 60hp dikste oscillator project en dat is dan afgesloten.