Die B914 is inderdaad tof en erg goedkoop (5x). Maar die veertienmaal duurdere is natuurlijk een heel andere beestje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap niet waarom je caseruimte zou verspillen door er hokken in te zetten die al met een eigen behuizing komen (Kobol, Solina, West Pest). Zeker zo'n Solina die je toch polyfoon wil bespelen en bedienen en waar het modular (als je 6 patch puntjes modular mag noemen) maar weinig toevoegt imo.
Ik zou ook die Solina niet in je case plaatsen, als je echt geen plek hebt om 'm ergens neer te zetten en je wil toch graag strings wilt neem dan bijv een goede plugin, dan heb je dat probleem opgelost.De 2x140hp kan ik op een keyboard statief zettten. Dat zou nog kunnen vandaar. Puur praktisch. (west pest is gone..) 2x stuk gegaan. Klaar mee.
Zo zie je maar alles mag. Wat zou jij doen?
Ik heb de 914 gehad maar vond het niet echt bijzonder, hij kost niet veel maar ik heb 'm na een paar maanden weer verkocht, kan ook aan mijn oren liggen natuurlijk.P.s. de solina en 914 zijn wel bewust bij elkaar trouwens.

Zo doe ik het met de opt-x waar ik het eerder met je over had, 8x adat in en out, dan kan er ook cv vanaf Ableton naar m'n rack.@Nap @krautrock1958 en anderen. Als je eurorack wilt gaan combineren met FX of uitgebreide CV modulatie zonder leeg te lopen zou je kunnen investeren in een module die met vcvrack/cardinal/ca volt werkt zoals de ES-8 (ik heb hier persoonlijk goede ervaring mee)
Zelf doe ik het nu met cvtools binnen Ableton en cv gaat ook via dc coupled geluidskaarten.![]()
Expert Sleepers - ES-8 USB Audio Interface
www.expert-sleepers.co.uk
Zo kun je bijvoorbeeld eerst testen voordat je iets in je Rack zet en moet kopen.
Ps es-8 is wel 2x de prijs van een B GO![]()

wat frequency shifters en wavefolder
nee die gaat me te ver.. 
Ieder zijn smaak. Ik vind het oerlelijk dat Eurorack. Het oog wil ook wat ;-)