EdwinSL
Stamgast
Plezier hebben vooral, ik zie het als een speeltuin.Behoorlijk experimenteel! Wat doe je zo al? sounddesign of iets anders?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Plezier hebben vooral, ik zie het als een speeltuin.Behoorlijk experimenteel! Wat doe je zo al? sounddesign of iets anders?
Laat maar zienIeder zijn smaak. Ik vind het oerlelijk dat Eurorack. Het oog wil ook wat ;-)
daar is deze draad voorMede om die reden ben ik ook gestopt. Ik merk het nu al weer.. toch wel priegelig. Maar sommig willen ook zoveel mogelijk funkties in 1 module.. ik hou van overzicht.Ik vind Eurorack niet lelijk, wel vaak erg klein en priegelig, zeker als er allerlei patchkabels ook nog eens over je knoppen lopen (wat bijna niet te voorkomen is, daar loop ik met mijn semi-modulars al tegenaan).

Niet helemaal Euro, maar deze heeft tijdje bij mij thuis gewoond.Laat maar ziendaar is deze draad voor

Maar je kunt er wel goed bij met dikke vingers! En de nieuwere ++ modules (ik had de mixer ++ en SH++) hebben wel meerdere functies. Ik werd wel blij van de eenvoud. En voordeel van één (prijzig) merk (uit USA) is dat de GAS beetje in toom blijft.Om toch maar even terug te komen op de 2x140HP kijk daar knal je dus wel grotere units in (in hp). Dus ik zie echt wel voordeel.Als het voor thuis is. Optreden is eurorack prettig maar je set wel goed voorbereiden.
Als erica synths ook vaker voor wat kleinere knoppen zou gaan is het al beter. Die ik nu heb ook, zit te denken om er kleinere op te zetten. je raakt de andere knop aan terwijl je
er aan 1 draait.
@Poly-Peter jeetje wat weinig funkties voor 1,5m2..![]()
Het probleem als je alleen screenshots post zonder het idee erachter dat het net lijkt of je een random module generator gebruikt om de case te vullen. Er komen cases voorbij waar misschien leuke modules inzitten maar totaal geen samenhang. Dan is het verschil met een greep willekeurige modules uit ModularGrid doen wel erg klein. Zeker als je beginnende Eurorack gebruikers wilt inspireren of helpen is een onderbouwing wel fijn.