klinkske
boeketje voor de vrouw
Mijn interpretatie was 'haalbaar maar brain says no' 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

vet! heb wel eens op de cp70 lopen azen.Wat de vleugels betreft: ik heb in een héél klein kamertje op de bovenverdieping een CP70. Veel eenvoudiger op te nemen dan een gewone vleugel. En kost slechts een vermogen in plaats van een godsvermogen. En je kan er bovenop nog een synth kwijt.
Je moet idiote verlanglijstjes immers als uitdaging zien en gewoon gaaaan.
Weloverwogen beslissingen zijn een slechte raadgever.Mijn interpretatie was 'haalbaar maar brain says no'![]()
GAS is afkorting van gegeneraliseerde angst stoornis veroorzaakt door teveel aankopen.![]()
Dat klinkt alsof je in een soort loop terechtkomt.Dus van GAS krijg je GAS.

Zoals ze bij ikea zeggen: aankoop maakt alles mooier.
Maar ik droom weer lekker verder.

Dat is wel hilarisch ja zo'n strap, misschien zelf met diamanten bekleden dan.haha juis een 8 euro strap voor je 2 ton kostende gitaar.
zo zie je maar synth gas is veel onschuldiger.
hahaha
@Jason31 speel je nog regelmatig?

1,5 ton voor een gitaar?![]()
Martin Guitar D-200 Deluxe
Westerngitaar Ontworpen in samenwerking met horlogemaker Roland G. Murphy (RGM), Vorm: Dreadnought, Bovenblad: massief Engelmann spruce, Onderblad en zijkanten: Braziliaans palissander, Hals: mahoniehout, Kopplaat: Braziliaans palissander,...www.thomann.de
Maar ik droom weer lekker verder.

hij staat toch nog in de bestseller lijst van dreadnaught gitaren op #347, daaronder staat er eentje van 298,- euro. Rare wereld1,5 ton voor een gitaar?
Kan me niet voorstellen dat ze die ooit verkopen, beetje gekke combinatie ook wel die gitaar met horlogemotieven.
Misschien had Martin iets met Rolex moeten doen, daar zijn genoeg mensen met geld voor te vinden, die geven ook idiote bedragen uit voor een horloge.