Deel hier je idioot verlanglijstje

Wat de vleugels betreft: ik heb in een héél klein kamertje op de bovenverdieping een CP70. Veel eenvoudiger op te nemen dan een gewone vleugel. En kost slechts een vermogen in plaats van een godsvermogen. En je kan er bovenop nog een synth kwijt.

Je moet idiote verlanglijstjes immers als uitdaging zien en gewoon gaaaan.
vet! heb wel eens op de cp70 lopen azen.
ook de Rhodes en Wurli...gelukkig nooit gedaan. heb echt geen plek.

GAS is afkorting van gegeneraliseerde angst stoornis veroorzaakt door teveel aankopen.🤥

• Duimpje
Duimpjes: Vic
Zoals ze bij ikea zeggen: aankoop maakt alles mooier.
434582632_931890038941299_2125916219260328242_n.jpg

haha juis een 8 euro strap voor je 2 ton kostende gitaar.
zo zie je maar synth gas is veel onschuldiger.

hahaha

@Jason31 speel je nog regelmatig?

haha juis een 8 euro strap voor je 2 ton kostende gitaar.
zo zie je maar synth gas is veel onschuldiger.

hahaha

@Jason31 speel je nog regelmatig?
Dat is wel hilarisch ja zo'n strap, misschien zelf met diamanten bekleden dan.:D
Ik speel dagelijks, als ik thuis ben ben ik bijna altijd met muziek bezig. Boven in de studio met synths, beneden op de bank met mijn spaanse gitaar in mijn hand, maar de elektrische gitaar staat wel een behoorlijke tijd stof te happen.

Ik heb juist een gitaar zonder klankkast.. (Yamaha SLG200s).. Niet iedereen in dezelde ruimte waardeert dat gepingel altijd..Met de silent no problemo.. Hiervoor speelde ik een elektrische Line6.. maar de snaren zaten daarop toch wat dichter op elkaar en het gewicht werd een behoorlijke last na 'n tijdje spelen... Die Yamaha draagt super licht en je kan er een hoofdtelefoon in pluggen. Vooralsnog heb ik geen wensen of GAS op gitaarvlak maar zeg nooit, nooit.. :D

Laatst gewijzigd:

Maar ik droom weer lekker verder.
1,5 ton voor een gitaar?
Kan me niet voorstellen dat ze die ooit verkopen, beetje gekke combinatie ook wel die gitaar met horlogemotieven. :?
Misschien had Martin iets met Rolex moeten doen, daar zijn genoeg mensen met geld voor te vinden, die geven ook idiote bedragen uit voor een horloge.

1,5 ton voor een gitaar?
Kan me niet voorstellen dat ze die ooit verkopen, beetje gekke combinatie ook wel die gitaar met horlogemotieven. :?
Misschien had Martin iets met Rolex moeten doen, daar zijn genoeg mensen met geld voor te vinden, die geven ook idiote bedragen uit voor een horloge.
hij staat toch nog in de bestseller lijst van dreadnaught gitaren op #347, daaronder staat er eentje van 298,- euro. Rare wereld :stupid
1715505785635.png

Er is altijd wel ergens een oliesjeik of cryptobubbelaar die graag in de buidel tast voor zoiets.

Back