krautrock1958
Gepokt en gemazeld
Ja mee eens, het zou fijn zijn als je gewoon in winkels of supermarkten zou komen waar geen muziek speelt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja precies, dat ga je krijgen.
Yep, is er ook alMaar ik zat ook te denken zoals chatGTP nu antwoord terug geeft kan je ook beeld erbij bedenken zodat je een persoon ziet die realtime met je in gesprek gaat, dat gaat wel komen maar dan wordt het voor mensen nog lastiger omdat velen al moeite hebben met chatGTP niet als mens te zien, laat staan als er ook nog een persoon op je beeldscherm je al die dingen vertelt.
Da's best een goed idee eigenlijk, iemand die samen een track met je maakt.(even wat positiefs er in gooien) Maar we kunnen dan ook met iemand (AI) samen muziek maken alsof we dit met een medemuzikant doen. Eentje dit over je schouder meekijkt en jou wat input geeft zoals dat ook in het echt gebeurt. Je tovert deze mede muzikant in een mooi ogende vrouw (we houden nou eenmaal van mooie dingen) die ook nog eens mooi kan zingen. Op die manier kan je lekker samen sparren (net als in het echt) maar dan toch net niet helemaal.
Ja, da's met tekst maar ik bedoel dus een realistisch persoon die gewoon tegen je praat en niet dmv tekst invoeren.Yep, is er ook al
yep, is er alJa, da's met tekst maar ik bedoel dus een realistisch persoon die gewoon tegen je praat en niet dmv tekst invoeren.
Je zit bijv voor de laptop en de AI praat echt terug als een gewoon mens, net als dat je online zit te praten met iemand.
Dat is er nog niet denk ik maar dat zal niet lang meer duren.

Ah, die had ik nog niet gezien maar dat komt wel heel dichtbij ja.yep, is er al
Deze is eng trouwens. Had het op mijn telefoon geprobeerd met mijn duim voor de cam, zegt 'ie dat 'ie me niet kan zien omdat het lijkt alsof er een vinger voor de camera zit. Meteen opgehangen![]()

Ja niet zo gek, mensen zitten met een probleem en willen er over praten en een psychiater is kostbaar natuurlijk maar als je al weet hoeveel mensen zo makkelijk een tunnel ingaan op social media dat is dit wel link natuurlijk.Wat ik bedoelde met dat ik het "vreemd" vind dat mensen gpt als psychiater of hartsvriend gebruiken: ik begrijp wel dat het gebeurt en waarom, en waarom het succes heeft.
Dat zag ik een tijdje terug op youtube dat chatGTP allerlei wijsheid wordt toebedeeld als een soort alleswetend orakel, nog effe en chatGTP vertelt iemand dat ie voor de trein moet springen of de uitverkorene is in een Goddelijk plan of zo?Ach ja, sommige mensen praten met bomen of onzichtbare opperwezens.
Yep, is er al.nog effe en chatGTP vertelt iemand dat ie voor de trein moet springen of de uitverkorene is in een Goddelijk plan of zo?
Ik neem dit dan weer met een flinke korrel zout, er worden wel hele grote conclusies getrokken uit wat early stage onderzoeken met vaak discutabele uitkomsten. Ik heb de dame even gecheckt met ChatGPTHet gaat nu heel snel, ik post even een clip en in het onderschrift vindt je de beschrijving wat ze momenteel aan een Deense Universiteit en de Universiteit van Chicago ontwikkelen, het samengaan van quantumcomputing en biologische cellen bijv, de belangrijkste dingen in het kort;
The Three Converging Revolutions: 1. Quantum Learning Advantage - Solving million-year problems in minutes 2. Quantum Stability Breakthrough - Hour-long qubits vs. microsecond lifespans 3. Biological Quantum Integration - Technology merging directly with living cells

Ik neem dit dan weer met een flinke korrel zout, er worden wel hele grote conclusies getrokken uit wat early stage onderzoeken met vaak discutabele uitkomsten. Ik heb de dame even gecheckt met ChatGPT![]()
The Roland SDE-1000 has a maximum delay time of up to 1125 milliseconds (ms). This can be achieved by using the "Delay x2" mode, which doubles the delay time from its standard maximum.
- Standard Mode: Maximum delay time is 1125ms.
- "Delay x2" Mode: This doubles the delay time, allowing for a maximum of 1125ms.
Ah, die had ik nog niet gezien maar dat komt wel heel dichtbij ja.
![]()