flyweight
SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
eigenlijk moet de 'anticipatie module' een omgekeerde 'buchla source of uncertainty' zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Is interpoleren ook niet een beetje vooruit kijken, uiteraard met een foutmarge, als het ingangssignaal niet doet waar de interpolator (is dat een Nederlands woord?) op rekent.
Je mag soms ook gewoon wel toegeven er naast te zitten hoor, is geen schande.
Als de antwoorden je niet bevallen zijn diegenen die posten trollen, je kan ook zeggen dat je erg eigenwijs bent in dit topic want zoals jij denkt moet en zal het zijn.Een zinvolle discussie is hier door het trolgedrag van sommige leden niet langer mogelijk.
Flauwe grapjes overheersen
Proberen te categoriseren wat men hier post, en afvragen waar je wel of niet op wil reageren. Soms kun je dingen ook gewoon negeren.
Als de antwoorden je niet bevallen zijn diegenen die posten trollen, je kan ook zeggen dat je erg eigenwijs bent in dit topic want zoals jij denkt moet en zal het zijn.
Ik mis in deze toch wat zelfreflectie van je en ik denk dat meerderen er zo naar kijken
Heeft nog niemand het correcte antwoord gegeven?
Veranderd een variabele over bv tijd, dan neem je gewoon de afgeleide van die variabele over tijd.
Dus plaats over tijd word snelheid.
Snelheid gedifferentieerd over tijd is versnelling.
Dus gewoon differentieren.

Dit is een hele grote vraag, ik zie mijn posts ook geregeld doodgegooid worden omdat "men" er het nut niet van inziet.
Ik volg graag dit soort bevragingen dank @ProgHead
Tot de stroom uitvalt bijv.Er is niets mysterieus aan het voorspellen van soepel verlopende signalen. Net als de vlucht van een vliegtuig maakt ook een echt (dat wil zeggen band gelimiteerd) audiosignaal geen vreemde bokkensprongen, en daarom kun je voor heel kleine tijdspannen vrij nauwkeurig voorspellen hoe het signaal zich in toekomst verder ontwikkelt.