EdwinSL
Stamgast
Met enige verbazing lees ik allemaal wat hier gepost wordt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
(...) Mijn volgende projectje met de Maths is nu om na te gaan of de Maths echt niet kan waarvan in de Manual wordt geclaimd dat die dat niet kan. Daartoe ga ik proberen of ik ook met de Maths kan reproduceren wat ik eerder met de simulatie van de anticiperende schakeling liet zien. Zie het plaatje hieronder. Of dat lukt weet ik niet, dat zien we vanzelf. In ieder geval is het een goede oefening. (...)
Bekijk bijlage 3849226
) het moment kan kiezen waarop de ingangsspanning omhoog gaat. Als dat lukt...Ik denk dat veel mensen terughoudend zijn, veels te bang dat het weer een discussie met grafieken er bij wordt.Wie heeft er iets interessant om te beluisteren

Ja, ik heb een maths maar dat deel ik hooguit in een track met andere instrumenten.Heb je zelf ook een Maths?
Ja, ik heb een maths maar dat deel ik hooguit in een track met andere instrumenten.
Als je een track post dan vertel je toch vaak er bij welke layers er in zitten en welke hardware of vst's er zijn gebruikt en welke fx .Kun je dan nog aanwijzen welke geluiden van de Maths komen?