Ik kijk nooit meewarig of veroordelend naar anderen, alleen maar liefdevol, begripvol en verbindend.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik kijk nooit meewarig of veroordelend naar anderen, alleen maar liefdevol, begripvol en verbindend.
Heb net geworsteld met de kaasverpakking van websuper Picnic die vermoedlijke net zo 'hersluitbaar' is als die van Jumbo.winkelen? supermarkt? nog een voordeel ontdekt tijdens de corona periode samen met het interweb: bestel en bezorg! heb al minimaal 2,5 jaar geen supermarkt meer van binnen gezien; nooit meer irritante winkelbaasjes en winkelende mensen, nooit meer van die betweterigen met van die meewarige blikken, veroordelend naar anderen kijkend...
1 keer in de week een vriendelijke student te woord staan...
o zoete apantropie
Maar ik ben dan ook wel een buitengewoon charismatische verschijning natuurlijk.
Ik zei laatst: “Ik ga die vieze tang waar iedereen de hele dag met z’n smerige poten aanzit niet aanraken”. Daar had Karen even niet van terug.Dat overkomt mij nu nooit in de supermarkt eigenlijk.
Maar ik ben dan ook wel een buitengewoon charismatische verschijning natuurlijk.
*ouwemanneforum lol, en dat is het altijd al geweestHet wordt steeds meer een ouwewijvenforum hier…![]()

Ik ben 54, niet oud
Zolang je je pakje vleeswaren fatsoenlijk open krijgt mag je jezelf best jong noemen vind ik
HahahaZolang iemand de lust heeft om jouw vleeswaren uit de verpakking te halen ben je jong.
En???Ik wacht nu eerst even het antwoord van de Jumbo af. Heb ze om een instructie-video gevraagd.