Don't Rock (CCIS inspired)

klinkske

boeketje voor de vrouw
Vandaag wordt een SF maatje open gemaakt en hopelijk ook weer goed dicht gemaakt. Morgen komt CCIS (Crash Course In Science) naar Lokeren.
1 + 1 = Don't Rock.

Erg tof, de stem voelt een beetje los van de mix en niet genoeg op de tel, althans de muziek suggereert een beetje een soort robotische perfectie. Ik denk dat het wel de moeite waard is om wat te tweaken aan de stem.
Maar ik luister hier met plezier naar!

Dank. Ik deed 12 takes qua vocals en dit was de beste, ik verspreek me t minst :)

Moest absoluut vandaag klaar want ik wou dat de patiënt kon luisteren voor de verdoving. En qua mix koos ik om m luid genoeg te hebben want er is hier regelmatig wat reactie dat t niet verstaanbaar is. Dus even snel zo.

Misschien sleutel ik nog wat aan de sporen met wat mutes en de stem een beetje aanpassen..misschien niet 😎

Wat een coole vette track
Erg tof, de stem voelt een beetje los van de mix en niet genoeg op de tel, althans de muziek suggereert een beetje een soort robotische perfectie
Of je hoort de angst schrik in de stem voor de operating table.:D;)

Kan je dit muzikaal afbreken waarschijnlijk wel, but who the fack cares

Dit stuk barst van de creativiteit.

Dus een :okdan: en een :halleluja @klinkske

Leuk hoor.
Maar heeft niets met zingen te maken.
Dit kan iedereen natuurlijk.

Groeten van andreos.

ik hoop dat iedereen t dan even doet ik ben gek op t genre en luister echt al jaren 80% vd tijd minimal wave :)

Wa er net nog even aan bezig om wat mutes te doen vd laagjes noise en drums en die stem net ietsje meer in de grid te zetten. Maar moet alweer weg. Ik doe er nog wel een keertje aan verder.
@Kenneth - je inspireert hé man :)

Leuk hoor.
Maar heeft niets met zingen te maken.
Dit kan iedereen natuurlijk.

Groeten van andreos.
Nou, Andreos, dat is wel erg kort door de bocht. De term "parlando" is jou ongetwijfeld niet onbekend. De vergelijking gaat niet 100% op, maar gewoon stellen dat "iedereen" dit kan, is per definitie foutief. Slechts één voorbeeld: iemand die niet kan spreken (een hard voorbeeld, maar om een punt te maken). Of, eenvoudiger: iemand die geen Engels/Amerikaans kent.

Wat de track betreft: interessante commentaren, en, absoluut fijne track inderdaad! Knap gemaakt!

de muziek suggereert een beetje een soort robotische perfectie.
Ik had eerder een nonchalante diy punk attitude en dit soort frankenstein in gedachte eigenlijk ☺️

IMG_1669.jpeg

Mooi gedaan hoor. Niks mis met rappen! ;)

Dank allen, ik had dit zaadje op meerdere plaatsten geplant maar enkel hier krijgt t wat liefde :)

Dank! Hij haalt mogelijk donderdag een underground radio uitzending lees ik net. Heel blij mee 😅

Back