Laboratorio Incognito
Ouwe rot
Gebruikte instrumenten:
* Akai MPC-toetsen 61
* Acces Virus Snow
Opname: Bitwig Studio
Ik hoop dat je hem kunt waarderen

Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Dank je wel. Super dat je hem kunt waarderenMooie blend tussen beeld en geluid, en, het versterkt de - best wel expliciete - boodschap, waarin ik me overigens volledig kan vinden. Er is ook gevelarmoede bij ons, ook miserie, maar gelukkig hebben we in een groot deel van W-Europa nog best sterke opvangsystemen mondiaal gezien...
Wat de song betreft: hele fijne overgangen trouwens! Knap!
Wat die beelden betreft: hoe vermijd jij copyright? Zijn dat publiekelijk beschikbare beelden?
Je zult moeten zoeken op 'no copyright' en het thema waar je een video van wilt maken. Heb ik ook gedaan. De gedownloade bestanden van deze video heb ik verwijderd nadat ik de definitieve versie heb geuploaded. Ze nemen anders teveel plaats in op mijn laptop en ik gebruik sowieso alles maar een keer.Video: zie je het zitten om me je bronnen te sturen, desnoods via PB...
Dank je wel Peter. Daar doen we het voorWeer een erg mooi verhalend stukje muziek. Pakt mij erg![]()
Pakkend geheel van muziek, beelden en verhaal.
Dank voor jullie commentaar. Super dat jullie deze kunnen waarderen.MOOI GEDAAN iNCOGNITO
Groeten van Andreos
Dank je wel. blij dat je hem kunt waarderen.Lastig thema, maar erg mooi gemaakt weer!
Dank je wel Googol.Mooi gedaan hoor...
Heeft kleine Jarre achtige sounds (choir/seq/mello strings)
mooie overgang naar ambient sferen
en gave effecten.

Dank je wel Jan voor het mooie complimentMooi man, knappe overgang heb je daar neergezet. Pakkend onderwerp, pakkende beelden.![]()