Better Life (MPC Key 61, Virus Snow)

Mooie blend tussen beeld en geluid, en, het versterkt de - best wel expliciete - boodschap, waarin ik me overigens volledig kan vinden. Er is ook gevelarmoede bij ons, ook miserie, maar gelukkig hebben we in een groot deel van W-Europa nog best sterke opvangsystemen mondiaal gezien...

Wat de song betreft: hele fijne overgangen trouwens! Knap!

Wat die beelden betreft: hoe vermijd jij copyright? Zijn dat publiekelijk beschikbare beelden?

Mooie blend tussen beeld en geluid, en, het versterkt de - best wel expliciete - boodschap, waarin ik me overigens volledig kan vinden. Er is ook gevelarmoede bij ons, ook miserie, maar gelukkig hebben we in een groot deel van W-Europa nog best sterke opvangsystemen mondiaal gezien...

Wat de song betreft: hele fijne overgangen trouwens! Knap!

Wat die beelden betreft: hoe vermijd jij copyright? Zijn dat publiekelijk beschikbare beelden?
Dank je wel. Super dat je hem kunt waarderen ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Ik gebruik zo veel mogelijk met stock-video's en no copyright beeldmateriaal. Daarnaast controleert YT ook op copyright voordat iets gepubliceerd mag worden.

Video: zie je het zitten om me je bronnen te sturen, desnoods via PB...
Je zult moeten zoeken op 'no copyright' en het thema waar je een video van wilt maken. Heb ik ook gedaan. De gedownloade bestanden van deze video heb ik verwijderd nadat ik de definitieve versie heb geuploaded. Ze nemen anders teveel plaats in op mijn laptop en ik gebruik sowieso alles maar een keer.

Back