Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je kunt het natuurlijk ook allebei doen. Best of both worlds. Analoog als het kan, digitaal als het moet. Heb je toch nog je module én het gelijk aan jouw kant.
Nee, maar had dit topic gezien en zag toen de advertentie. Wie weet een goed excuus voor mensen in dit topic om eens op reis te gaan naar VancouverHi, @MPCman heb jij ook interesse in de Cold Mac? Er komt een nieuwe batch aan namelijk voor onder de 280,-
Of Wie weet ken je iemand daar die over een paar maanden naar NL komt ofzo.
Gewoon doen, aanleg is overrated. De enige manier om iets te leren is om het te doen, dan zullen de eerste tientallen tracks misschien ruk zijn maar wel voldoening geven en voor je het weet klikt het wat meer. Nooit je door een zelfbedacht idee van aanleg laten tegenhouden als je iets wil.Ben nog steeds met veel te veel dingen tegelijk bezig.
Maar - komend jaar mei hoop ik met pensioen te gaan, en meer vrije tijd te krijgen. Dan wil ik volop met mijn modular aan de slag en zelf plugins gaan (proberen te) schrijven. Zelf muziek maken zit er waarschijnlijk niet in, want daarvoor heb ik te weinig aanleg. Maar wat experimenteren en pielen is ook leuk.