JimmyEyckmans
Beta The Mad Scientist
Naast de reguliere liedjes ga ik een unieke uitdaging aan. Voor elk toetsenbord dat ik bezit, probeer ik een deuntje te maken, meestal een rechttoe rechtaan deuntje, met behulp van elk ritme dat beschikbaar is op dat toetsenbord, samen met de bijbehorende One Touch Setting (OTS). OTS is een of meer instrumenten die de stijl goed aanvullen, en ik zal dat instrument consequent gebruiken. Op toetsenborden die maximaal vier OTS-opties bieden, zal ik degene kiezen die ik het leukst vind.
De deuntjes zullen over het algemeen eenvoudig zijn om de noodzaak van uitgebreide oefening te minimaliseren. Met 200-300 ritmes op een keyboard, is het mijn doel om voor elk ritme een melodie te maken, waarbij eenvoud nodig is. Ik weet niet zeker of mijn creativiteit voldoende zal zijn, maar ik ben van plan om alle originele composities te produceren. Ik zal een gratis MP3-download op mijn website aanbieden voor elke track die ik maak.
Ik zal proberen om drie nummers per dag aan deze sectie toe te voegen.
001 Electropop (Pops/Rock/Dance)
001 Slow BigBand
001 Bossa Nova
Bezoek mijn website voor gratis mp3 download: Jimmy Eyckmans Music Room
De deuntjes zullen over het algemeen eenvoudig zijn om de noodzaak van uitgebreide oefening te minimaliseren. Met 200-300 ritmes op een keyboard, is het mijn doel om voor elk ritme een melodie te maken, waarbij eenvoud nodig is. Ik weet niet zeker of mijn creativiteit voldoende zal zijn, maar ik ben van plan om alle originele composities te produceren. Ik zal een gratis MP3-download op mijn website aanbieden voor elke track die ik maak.
Ik zal proberen om drie nummers per dag aan deze sectie toe te voegen.
001 Electropop (Pops/Rock/Dance)
001 Slow BigBand
001 Bossa Nova
Bezoek mijn website voor gratis mp3 download: Jimmy Eyckmans Music Room