Phochos op Ruigoord?

Yawgmoth

Moderator
Staff member
Heya!

Ik was net even de site van phochos aan het checken en trof daar onder aan de pagina:

FUTURE PROJECTS:

OR016 LIVE AT RUIGOORD/PARADISO THE BARBARELLA BUBBLERS

Wat is dit?
Staat ons Jos zomaar op het grootste hippie trein van nederland 8) ? Informeer me!

Dat zul je Jos zelf moeten vragen hoor, maar op zich is het niet zo gek. Zijn muziek is best goed, en hij heeft talent. Met zijn kosmische nummers zal hij best in de smaak vallen bij de hippies daar. Ik heb altijd het idee gehad, als Jos wat georganiseerder zou worden, hij best bij een groot publiek zou kunnen bekoren, en dat is hem ook gegund.

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Dat zul je Jos zelf moeten vragen hoor, maar op zich is het niet zo gek. Zijn muziek is best goed, en hij heeft talent. Met zijn kosmische nummers zal hij best in de smaak vallen bij de hippies daar. Ik heb altijd het idee gehad, als Jos wat georganiseerder zou worden, hij best bij een groot publiek zou kunnen bekoren, en dat is hem ook gegund.

Dit bericht is dan ook 100% serieus! Maar omdat ik op basis van de info de indruk heb dat Jos daar mogelijk al gestaan heeft heb ik het wat breder gepost, weet ik gelijk wie hier weleens op Ruigoord ronddwaalt. :mexico:

Als je dat wilt weten: Ik ook, en ik heb er zelfs een keertje gedraaid. Ze organiseren daar ook gothic/industrial parties, onder de naam "Gothoord". Althans, dat doet een meisje uit Amsterdam daar. Het is wel een leuke hut, hoewel ik me zelf dooderger aan die doorgeslikte Goa-mongolen daar. Maar ik heb dan ook het land aan (hard)drugsgebruikers.

http://home.wanadoo.nl/spaceistheplace/ is de site, en dit ziet er idd. uit als de setup van Space-Robot... :D

imm011_26A.jpg

Wie het weet mag het zeggen... ;)

Origineel geplaatst door 6 trak
BARBARELLA BUBBLERS is idd Space-Robot samen met... erm... Astronaut mischien? kweenie...

Ja en jij op de doedelzak of nie??

hahahaaaaha oleeeee barbarella Bubblers => ondekt en weg ... site nog nie af zit net met html boek dusssssssssss dat was de voorstelling voor vandaag.

maar binnen jaartje cd tjhe bij Phochos ff zaakje nog mixen, wordt ergggg vet, heel veel medewerking ao rockdichters en gastartiesten...

:okdan: :yamaha: :peukie:

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
hahahaaaaha oleeeee barbarella Bubblers => ondekt en weg ... site nog nie af zit net met html boek dusssssssssss dat was de voorstelling voor vandaag.

maar binnen jaartje cd tjhe bij Phochos ff zaakje nog mixen, wordt ergggg vet, heel veel medewerking ao rockdichters en gastartiesten...

:okdan: :yamaha: :peukie:

Wa's da nou?? Eindelijk een beetje populariteit en hopsa. Weg!! Tijd voor managment.

dacht het niet... maar erm, er is toch enigsinds sprake van een samenwerking tussen jullie of heb ik dat mis?

Ja, in zekere zin. Ik regel zijn vrouwen en dat is het. :maffia:

Origineel geplaatst door astronaut
Wa's da nou?? Eindelijk een beetje populariteit en hopsa. Weg!! Tijd voor managment.

heb gedult die site was een experimentje ff ziet er nie uit, wordt aan gewerkt !!!!!:dj:

BARBARELLA BUBBLERS is idd Space-Robot samen met... erm... Astronaut mischien? kweenie...

neu wel met Orlando Glissando 8)

das meervoud la maar komen dan hahahhaa :luv:

tis een leuk meisssie astro zowat me buurvrouw nogwel hahahaa:koffie:

Back