De opvolger van de Behringer X32, de 'Wing' is er al een paar jaar. Super ding maar wel een beetje groot en rare shape.., maar goed nieuws!! Er is nu een 'compact' versie en een 19" rack versie. Beiden met 10" touch screen en dezelfde specs!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zoveel je maar wil. Heb zelf nog niet gebruikt, ik gebruik cubase, maar als je nu channels naar USB of SD route, is allemaal hetzelfde, makkelijk zat.Ik neem aan dat hij een insert ook per kanaal opneemt? (op de SD)
Het is geen DAW, het is een heel eenvoudige recorder
Heb verder geprobeerd, je kan niet overdubben of extra sporen bij recorden in dezelfde file.
Ik veronderstel dat het de Compact geworden is ?
Dat laat toe een extern effect aan te sluiten en dan inserten op een channel of bus.
Blij met deze aanschaf!
er zit op iedere channel een gate die je kan gebruiken. het is hier muisstil tegenover vroeger.
Liever: insert ......... beetje zoals een insert effect.

Volgen mijn partner kom ik elke keer vrolijker uit de studio dan ik erin ging.![]()

Maar wat werkt dat werkt. je kan het altijd eenvoudig veranderen wanneer je dat maar wenst.