De opvolger van de Behringer X32, de 'Wing' is er al een paar jaar. Super ding maar wel een beetje groot en rare shape.., maar goed nieuws!! Er is nu een 'compact' versie en een 19" rack versie. Beiden met 10" touch screen en dezelfde specs!!
Wel, vandaag is er dan een stagebox S16 uit het leven gestort.
Ziet er naar uit dat het 1 van de "retours" is van music store, dus die kan terug onder garantie.
Heb maar gelijk een extra s16 en een dn4816i besteld. Beetje reserve inputs kan geen kwaad, nu zat alles nagenoeg vol.
Dat is balen.
Ik ben overigens wel tevreden over de dn4816i waarvan ik er twee heb.
Ik heb helaas de laatste weken te weinig gelegenheid gehad er eens echt in te duiken, dus vandaag was het weer enigszins zoeken op de Wing.
Overigens lukte het weer vrij snel mijn weg te vinden, maar ik moet echt meer tijd met de Wing doorbrengen om alle mogelijkheden te doorgronden.
Vorige week ben ik eens in de mogelijkheden gedoken voor de hoofdtelefoons. Dat is op zich ook bijzonder uitgebreid. Het werkt top.
Ter info, heb 80ohm headphones werkt goed op de wing headphone amps, meer zou vermoedelijk aan de stille kant zijn? Lekker luid is het nu headphone volume knob op 3/4 open.
De mogelijkheden van de headphone bus zijn cool, de monitor bus gebruik ik niet. Dus de solo knoppen hebben zo enkel invloed op de headphones.
Er komt overigens in september een Decksaver voor de Wing Compact.
Goedkoop gaat die (zoals gewoonlijk) niet zijn.
£69.58
Ik was aangenaam verrast dat hij blijkbaar standaard met een stofhoes wordt geleverd, maar hoe duurzaam die op termijn is....
Ik ben ondanks de prijs wel een Decksaver fan, dus deze gaat er hier wel komen.
De s16 is terug in de studio, hersteld onder garantie. Ging vlot en snel bij gear4music.
Heb nu weer overvloed aan inputs, dus de Alesis sr-16 maar permanent aangesloten en er is ruimte voor nog meer.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.