Ruw jaren '80 technoprobeersel voor bij je herfstdip

Stemt overeen met de mood swings, nice hoor!

Dank voor de reacties! Een hopelijk betere mix is onderweg, ik hoop deze op redelijk goede kwaliteit te krijgen, want ik zie deze track zelf wel zitten. In deze versie is er qua volume en frequenties een hoop niet in balans.

Heb moeite met het vinden van de juiste kick, deze is me toch echt te noisy. De hats en snare vind ik qua klankkleur wel fijn, maar zijn wat lastig te balanceren, ze komen uit een stereo out. Verder vind ik het volume van hi-hats altijd zeer lastig te bepalen.

Misschien vervang ik de drums wel helemaal door mooie 808-samples.

Laatst gewijzigd:
Herfst is mijn favoriete seizoen en ik leef er juist van op dus voor mij geen dip maar desalniettemin vind ik dit wel een leuke track met old skool vibe. Catchy baslijntje. Misschien die bell pad achtige sound ergens in het midden iets te clean?

Klinkt een beetje als Rhythim Is Rhythim / R. Tyme.
Daar is het inderdaad een slap aftreksel van, zo rolde het eruit.:D Laatst een periode veel te vaak oude Transmats geluisterd. De originaliteit is dus ver te zoeken, maar ik had gewoon zin om iets in die richting te maken.

Herfst is mijn favoriete seizoen en ik leef er juist van op dus voor mij geen dip maar desalniettemin vind ik dit wel een leuke track met old skool vibe. Catchy baslijntje. Misschien die bell pad achtige sound ergens in het midden iets te clean?
Chill dat de herfst voor jou okƩ is! Ik ben deze week begonnen met lichttherapie om te voorkomen dat ik weer tot het voorjaar in een dip zit.

En dankje! Ben wel met je eens dat die bellpad misschien wat te clean is!

Oh lichttherapie zelfs, wellicht ook vitamine D3?

Voor mij is het meer dat ik wel van de zomer hou maar op een gegeven moment er wel klaar mee ben, want echt productief wordt ik er niet van en als de temperatuur daalt dan wil ik gewoon binnen zitten met een kop thee en aan m'n projecten werken en af en toe genieten van een heldere oktoberdag met verkleurde bladeren aan de bomen :koffie:

Oh lichttherapie zelfs, wellicht ook vitamine D3?

Voor mij is het meer dat ik wel van de zomer hou maar op een gegeven moment er wel klaar mee ben, want echt productief wordt ik er niet van en als de temperatuur daalt dan wil ik gewoon binnen zitten met een kop thee en aan m'n projecten werken en af en toe genieten van een heldere oktoberdag met verkleurde bladeren aan de bomen :koffie:
Er gaat hier inderdaad ook regelmatig wat vitamine D naar binnen. Heb eerder een bewezen tekort gehad daaraan.

Grappig hoe mensen verschillen. Ik heb het liefst het hele jaar zomer. Ik vertoef dan ook prima in de tropen. Qua productiviteit is de lente denk ik het beste voor me, al ben ik met echt hoge temperaturen ook nog productief.

Zodra de temperatuur daalt en het donkerder wordt verdwijnt vrijwel al m'n motivatie en ook m'n zin om buiten de deur iets leuks te doen. Het ergste is de tijd waarin je in het donker naar werk gaat het in het donker weer teruggaat. Bleh. Maar goed, die lichttherapie gaat zeker helpen!

Herfstkleuren zijn wel erg mooi, maar da's dan ook het enige.:D

Deed er zeker aan denken, aan de 80's.

Back