Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Daar is het inderdaad een slap aftreksel van, zo rolde het eruit.Klinkt een beetje als Rhythim Is Rhythim / R. Tyme.
Laatst een periode veel te vaak oude Transmats geluisterd. De originaliteit is dus ver te zoeken, maar ik had gewoon zin om iets in die richting te maken.Chill dat de herfst voor jou okƩ is! Ik ben deze week begonnen met lichttherapie om te voorkomen dat ik weer tot het voorjaar in een dip zit.Herfst is mijn favoriete seizoen en ik leef er juist van op dus voor mij geen dip maar desalniettemin vind ik dit wel een leuke track met old skool vibe. Catchy baslijntje. Misschien die bell pad achtige sound ergens in het midden iets te clean?

Er gaat hier inderdaad ook regelmatig wat vitamine D naar binnen. Heb eerder een bewezen tekort gehad daaraan.Oh lichttherapie zelfs, wellicht ook vitamine D3?
Voor mij is het meer dat ik wel van de zomer hou maar op een gegeven moment er wel klaar mee ben, want echt productief wordt ik er niet van en als de temperatuur daalt dan wil ik gewoon binnen zitten met een kop thee en aan m'n projecten werken en af en toe genieten van een heldere oktoberdag met verkleurde bladeren aan de bomen![]()

Nee dat is voor mij niet het enige.Herfstkleuren zijn wel erg mooi, maar da's dan ook het enige.![]()