Metamorphosa

Metamorphosa

Het is alweer herfst.
Mistige landschappen, veel regen en wind.
De dagen worden korter, kouder en donkerder.
Ik voelde de behoefte om daar wat kleur aan toe te voegen.

Gebruikte instrumenten:
Akai MPC-One
Acces Virus Snow
Korg Z1
Moog Sirin

Opname:
Bitwig Studio

Ik hoop dat je het leuk vindt :)

Ik vind hem leuk. Die gitaar tegen het einde is de maxx. Ik hoor soms wel bij de bass erg lage frequenties, doet mijn speakers trillen. Plus sommige lead geluiden staan te luid. Maar dat kan allemaal aan mijn oren liggen. Die zijn niet zo okée. Succes! Gloomy

Ik vind hem leuk. Die gitaar tegen het einde is de maxx. Ik hoor soms wel bij de bass erg lage frequenties, doet mijn speakers trillen. Plus sommige lead geluiden staan te luid. Maar dat kan allemaal aan mijn oren liggen. Die zijn niet zo okée. Succes! Gloomy
Super Gloomy dat je hem kunt waarderen. 👍👍👍. Dank ook voor je commentaar.
Ik heb hem gemixed op mijn hoofdtelefoon (zoals altijd) maar niets vreemds opgemerkt.

Je hebt er weer wat bijzonders van gemaakt, een zeer muzikale psychedelische trip! :okdan:
Ik vind 't echt knap wat jij allemaal doet. Super organisch geheel.
Het eerste en laatste deel met gitaar vond ik het gaafst. Die subtiele outro is ook super.
De sax (?) in het middenstuk is mooi gespeeld maar stond voor mij wat te hard.

Je hebt er weer wat bijzonders van gemaakt, een zeer muzikale psychedelische trip! :okdan:
Ik vind 't echt knap wat jij allemaal doet. Super organisch geheel.
Het eerste en laatste deel met gitaar vond ik het gaafst. Die subtiele outro is ook super.
De sax (?) in het middenstuk is mooi gespeeld maar stond voor mij wat te hard.
Dank je wel voor je mooie commentaar Bahamut. 👍👍👍
Ik zal de Sax (afkomstig uit de Korg Z1; dus virtueel) nog eens van dichtbij beluisteren. Ik wilde hem laten klinken als een straatmuzikant die door het beeld loopt, dus zonder effecten. Misschien dat dat iets te dominant overkomt tegen de rest.

Heel mooi werk zeg. Echt een prachtig muziekje!
Fijne, gave sfeer en echt psychedelisch reisje.
Iets om uit te brengen?

Die vocals er doorheen rond 7 en halve minuut vind ik ook erg vet en apart klinken. Hoe laat je dat nou zo klinken?

Heel mooi werk zeg. Echt een prachtig muziekje!
Fijne, gave sfeer en echt psychedelisch reisje.
Iets om uit te brengen?

Die vocals er doorheen rond 7 en halve minuut vind ik ook erg vet en apart klinken. Hoe laat je dat nou zo klinken?
Dank je wel Dozart. Super dat je hem leuk vind. 👍👍👍
Misschien haal ik een beetje van de magie van deze track af maar de vocal is gewoon een fieldopname van een marktkoopman die zijn producten zit aan te prijzen (met wat delay er op).
Het enige kanaal waar ik iets uitbreng is YT (mijn archief) en hier af en toe. Verder heb ik geen enkele ambitie.

Back