• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Technics Platen Trolley 100 LP's Zwart

Prijs
75 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

rivomusic

Stamgast
Hierbij verkoop ik mijn zeldzame Technics Platen Koffer die in een uitmuntende staat verkeerd.

Ik ben slechts een handvol keren op pad geweest met deze trolley waarin je ruim 100 platen kwijt kunt. En daarnaast herbergt deze trolley maar liefst nog 6 andere compartimenten waarin je goed je koptelefoon en andere losse items kwijt kunt.

De trolley komt ook nog met een nametag en een schouderband voor het geval je het gewicht aan durft. Optisch heeft 'ie slechts een paar onoverkomenlijke krasjes op de achterzijde zichtbaar op de foto's.

Deze lichtgewicht trolley weegt zelf slechts 3 kilo inclusief soepele wieltjes en uit- en inklapbaar handvat.

Het is een heerlijke koffer voor de avond van een lange dj-set of in het geval je niet zo kritisch wilt zijn met wat je mee neemt. Al met al, als ik nu op pad ga met m'n platen maak ik zelf wel een kleinere selectie die in mijn platenkoffer gaat. Om die reden dat ik deze weg doe.

Voor diegene die niet wil rondlopen met de meest gangbare en standaard UDG of Magma koffer. Liever een echte Technics tas naast je SL's, toch?

Opsturen is waarschijnlijk een beetje gedoe. Afhalen kan in Hoek van Holland of Rotterdam.

Attachments

• _RDV0996.jpg
    _RDV0996.jpg
    79,9 KB · Bekeken: 143
  • _RDV0997.jpg
    _RDV0997.jpg
    100,3 KB · Bekeken: 129
  • _RDV0999.jpg
    _RDV0999.jpg
    73,5 KB · Bekeken: 126
  • _RDV0998.jpg
    _RDV0998.jpg