Nog nooit iets op spotify gezet.. behalve wat dingen die via collabs daar zijn geëindigd.. nooit meer wat gehoord..
behalve een projectje met skies van dit forum.. na het online zetten bleek dat het na een jaar al genoeg inkomsten had opgeleverd om bv ergens een ijsje te eten.. (zijn woorden.. haha). Helaas heb ik dit aanbod iedere keer laten schieten, alle ijsjes zijn gesmolten.. Maar hij heeft niet zolang terug een hele dikke virtuele ijstaart gestort op mijn rekening.. (iets met wel 2 nullen!!

). Ik denk dat hij behoorlijk heeft overdreven.. ontzettend lief van hem natuurlijk, deze verwennerij..

maar volgens mij luistert er helemaal niemand naar..
Ik heb verder wel inkomsten door herrie die ik verzorg op feestjes.. nou ja.. soms moet het ook basic.. beetje saxen, unplugged gitaar en zang.. background volume en je rustig houden, omdat de opdrachtgever dat wil. Dan zie ik het een beetje als werk.. maar meestal kan ik wel lekker losgaan..

Met de inkomsten heb ik onlangs een nieuwe geluidset kunnen kopen.. het maximaal belastbaar vermogen van je systeem verhogen.. geen kapotte speakers meer als het openmoet en het belastbaar inkomen gaat door dit speelgoed ook nogeens omlaag. win-win situatie..
Ik heb in mijn jeugd met vrienden en mijn pa ook boxen gebouwd. Echt goeie subs is ZO genieten. Werkte ook vroeger bij een verhuurbedrijf en lichtman bij een band geweest en zelf in bands gespeeld. Ik vond PA geluidsystemen altijd al mega interessant.
Ik heb nu 4 van de jongens hieronder.. Afgelopen jaar ergens bij iemand in een piepkleine achtertuin neergezet omdat het daar toch soortvan feestweek was. Legendarisch.. Geen problemen met de buurt. De bewoners en bezoekers vonden het fantastisch.. mocht helemaal open.. 7kw sub (30-100hz!!) in een woonwijk..
Dit soort avontuurtjes en de gelegenheden waar het er wat minder extravert aan toe gaat zijn een leuke afwisseling.. ik word zo nooit volwassen, ben ook pas 53 trouwens.
Oh.. en ik vergeet mijn DMX passie. Jong geleerd (toen was er slechts een 8 kanaals dimmerpack die op midi reageerde en onbetaalbare lampen wilde je iets automatiseren) maar een paar jaar terug eens verdiept wat er mogelijk is en wat spul gekocht voor de leuk.. Beetje veel werk met opbouwen maar bewegen is goed en ziet er echt leuk uit. Ik neem vaak maar een simpel setupje mee, omdat er toch iets van verlichting nodig is.. maar blijft leuk speelgoed ook..