Jouw Black Friday 2024 oogst

Mijn Uno Synth Pro X is ook toegekomen, heerlijk bakkie!
Koop een USPX 239,-
Eindelijk wat meer gebruikers hier ik heb m’n 2e nu net binnen van Thomann

Verder ga ik me even schamen en post ik niet wat ik allemaal gekocht hebt. Binnenkort op sfmp

Die van mij is ook toegekomen vandaag. Leuk ding!

Quake 2 voor de Switch. Nu al meer plezier van gehad dan van m'n gear de laatste weken....

Na lang wikken en wegen heb ik vandaag mijn lijst gekocht:
- Five12 - Numerology 4
- Dawesome Novum & Love
- Madrona Labs Sumu
- TAL sampler

Nu sluit ik me op... tot ziens

Niet in de aanbieding, maar hij moest er een keer komen: Moog Labyrinth.

Verder sta ik op het punt om Random Metal van Beatsurfing te kopen in de aanbieding. Leegsamplen en in de Digitakt stoppen.

Met BF korting?
Waar (en welke)?
Los van BF is de EDU discount niet verkeerd. Voordat ik klaar ben met mijn studie komt er een dikke Mac mini met Mx Pro chip. Maar volgens mij zijn jouw kids nog niet zover dat ze daar voor in aanmerking komen...? En anders mag je m via mij bestellen😎

Na lang wikken en wegen heb ik vandaag mijn lijst gekocht:
- Five12 - Numerology 4
- Dawesome Novum & Love
- Madrona Labs Sumu
- TAL sampler

Nu sluit ik me op... tot ziens

Ik loop helemaal uit de hand ook maar is TAl sampler ergens in sale?

Los van BF is de EDU discount niet verkeerd. Voordat ik klaar ben met mijn studie komt er een dikke Mac mini met Mx Pro chip. Maar volgens mij zijn jouw kids nog niet zover dat ze daar voor in aanmerking komen...? En anders mag je m via mij bestellen😎
Zijn ze ondertussen wel, maar iig bedankt 😎 (time ✈️)

Kom op b, niet verslappen!

Ik had een financieel voordeeltje van de week, dat is funest. Uitgeven, uitgeven, uitgeven!

Heb je hier al eens naar gekeken?
Mooi voor live 😘

Ja, net 😁 Maar ik mag niet van mezelf, eerst weer wat geld verdienen. Over 2 weken verschijnt mijn nieuwe single met @NorthernLightX. Dan moet dat maar een knaller worden 😉

Oh wat vet!! Dat wil ik wel horen!
Die link was een grapje uiteraard.
Tis mooi om je te beperken

Back