Jouw Black Friday 2024 oogst

That's the spirit!
🙄 ja ik rook niet meer, aliexpress, temu, Netflix en spotify weggedaan dus denk dat dit afkick verschijnselen zijn 😂

Edit.. denk eerder 13+ modules

Laatst gewijzigd:
Moog Mariana is mijn go-to basssynth, zelfs met al het hardware geweld dat ik hier heb staan.
ik vind het alleen erg jammer dat je 5 pages nodig hebt om dat ding te bedienen, mede daarom vind ik hem toch erg tegenvallen. De low freqs die deze rakker geeft is enorm, maar het komt je niet aanwaaien met die GUI.

Ik gebruik hem voor vrij simpele bas patches dus ik edit er verder niet veel op. Heb een paar presets gemaakt waar ik op terugval en misschien minimaal tweak.

Moog Mariana is zeker een aanrader voor bass sounds. Alleen de bediening is inderdaad niet zo simpel als een fysieke Moog Minitaur. Het voordeel is wel dat Mariana veel meer kan dan alleen bass, en je kunt ontzettend veel automatisch moduleren. Voor mij was het de reden om de Vermona Mono Lancet te verkopen, die ik meestal gebruikte voor bass sounds. Ik blader zelf meestal door de vele goede presets, en tweak die dan een beetje.

Die Moogerfooger effects suite is trouwens ook heel mooi.

BeepStreet Dagger (monophonic/paraphonic VA) en BeepStreet Zeeon (polyphonic VA), zijn ook aanraders qua bass sounds op de iPad.

Kilohearts Filter Table (via Ultimate Bundle)
update naar SpectraLayers Pro 11 (van 10), gebruik ik wanneer 12 uitkomt....
Minimal Audio Current (of het echt onder BF valt, denk t wel)
Tone2 Electra 3 (dankzij @Jason31 , een synth waar ik al jaren een oogje op had, kan meer dan ik dacht, dus nog veel uit te zoeken)

heel misschien de Moog Mariana.....

Moog Mariana is mijn go-to basssynth, zelfs met al het hardware geweld dat ik hier heb staan.

Nou als air en moog het in de mpc plempen koop ik de 61 keyz mpc (tenzij iemand de mpc afraadt)

- Youlean Loudness Meter 2 pro - praktisch for mastering doeleinden
- Tokyo Dawn Filters bundle - idem
- Softube Wasted Spaces - lekker gruizige reverb!
- Aberrant Lair + Shapeshifter + Lofi Oddity bundle - Gave spooky reverbs en heftige compressor
- Fabfilter Pro-R2 upgrade - V1 gebruikte ik nauwelijks, maar V2 is al een stuk beter bruikbaar.

het was de Icarus 3, tenminste, neem ik aan? Electra 3 staat overigens ook hoog op mijn verlanglijstje.

je hebt gelijk, om een of andere reden, gooi ik die namen vaak door elkaar, zelfs in de Cart, was het eerst Electra, maar het is Icarus 3!! die ik heb gekocht, en nu al mangel....

Ok, het moest er toch van komen.
Zojuist bij Bax met 7,5% Ableton Live Suite gekocht. (en nog 1,75% extra via CashbackXL)
Goedkoper gaat het voor mij niet worden. (tenzij ik voor € 1000,- had uitgegeven, maar ik heb me verder ingehouden)
En bij Tonecontrol de Novation Launchkey 49 MK4 met hun BF korting. (daar was hij op voorraad en goeiekopert dan bij Bax met korting)

Ik verwacht nog een paar plugins, hooguit. Maar ik twijfel nog.
Reason 13 upgrade stond ook op mijn lijstje, maar ik sla 13 over en ga me eerst op Ableton richten.

Clarity Pro Touch 27" UHD 4K Monitor. Wilde eigenlijk een Oled maar twijfelde.. is voor statisch beeld (DAW e.d.) toch niet echt ideaal vrees ik. Was een stuk goedkoper tijdens BF.. de touch functionaliteitt ben ik heel benieuwd naar.. de 13" die ik al heb werkt best lekker met sommige apps..
OC818 condensator mic. Super veelzijdig ding.. al een tijdje op mijn lijstje nu via een BF deal kunnen scoren.. heel benieuwd..

Behalve de chase bliss mystery box heb ik mij nog steeds kunnen inhouden…..
1732863939334.gif

Gelukkig begint het eigenlijk pas vandaag officieel.

Back