Spot jij gear op onverwachte plaatsen? Deel maar.

Project Hail Mary staat op Prime. Rond 9 minuten zijn er een TR-909 en een CR-8000 in een…natuurkundeklasje.

Een prophet 5/10 rev 4 in Backrooms...
Je vraagt je toch af of Parsons een synthnerd is die een kadootje krijgt van A24 ofzo...🤔
1783123898729.png

Binge nu Appleserie Pluribus. In de 2e aflevering wordt in Air Force One de afluisterapparatuur afgezet.

Behringer heeft Air Force One gehaald!

Pluribus S1e2.png

Luister jongens, we hebben iets nodig met veel lichtjes dat iets met audio heeft t emaken, maar mag niks kosten...

Pluribus S1e2 (2).png

De bovenste Behringer is een Ultralink Pro MX882v2 splitter/mixer van 85 euro, de middelste Behri (dezelfde formfactor) kan ik niet goed zien, ms een MDX2600 V2 compressor/limiter van 115 euro. De onderste Roland is volgens Google Photo een Roland VSR-880 digitale studio-recorder die je bij Reverb voor 320 euro kan oppikken.

Begrijp die Trump dan ook beter dat ie een nieuw vliegtuig wil.

Ze doen het goed bij de inlichtingendiensten, blijkbaar. In de "control centers" van de (moderne) Bourne-films staan ook Behringer rackjes interessant te doen met knopjes en knipperende ledjes.

Snelle google gaf me deze foto's.

Bij spionage is het veroorzaken van ruis in communicatie een belangrijk onderdeel. Verstandige keuze dus.

Riptide Episode Wipe Out 1985
Opnames vonden plaats in het voormalige West L.A Music Store
Diverse synths oa. Emu Emulator en de Sequencial Prophet 5.

Riptide Episode Wipe Out 1 West L.A. Music.jpg

Een deel van de collectie van het Kunstmuseum in Den Haag gaat over muziek, en daar stonden ineens een Memorymoog en EMS VCS 3 tussen*. Ik was zo verbouwereerd dat ik vergat een foto te maken. Er stond ook nog een oude theremin en een mij onbekend apparaat.

* Helaas achter glas en dus niet aangesloten of bespeelbaar.

.....................en een mij onbekend apparaat.
Ik heb zitten zoeken maar hierover niks gevonden.
Zo iets wekt meer mijn interesse dan een memmoog of een vcs .
Als een "synthkenner" niet weet wat het is , dan is het in mijn ogen gelijk weer wat speciaals .
In ieder geval blijf ik de komende tijd hierover zoeken {.-nerd modus uit.}

Back