InAsynth
Ingeburgerd
Hou het lekker simpel en voeg er bij tekort een nieuwe RT-65B bij. Werkt prima.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vergeet niet om er dan ook een sprinkler bij te zettenHou het lekker simpel en voeg er bij tekort een nieuwe RT-65B bij. Werkt prima.
Zo is het bij mij ook gegaan. Stefan runt de winkel volgens mij vooral voor de lol en om diy-ers op 1 plaats alle benodigdheden aan te kunnen bieden. Het is dus niet vergelijkbaar met een normale webshop van grotere muziek zaken.Stuur een mail en je krijgt een prijslijst. Vervolgens geef je per mail je bestelling door. Wat mij betreft prima spul voor een redelijke prijs. In het verleden regelmatig besteld.
Onderbouw je antwoord?vergeet niet om er dan ook een sprinkler bij te zetten
Je kunt simpelweg geen 2 voedingen parallel zetten.Onderbouw je antwoord?
Nee op dit moment geen 5V nodig. Maar wel fijn om een beetje voorbereid te zijn op dat scenario. Meestal zit het er gewoon bij op zo lijkt het.Een optie is zelf te solderen.
![]()
AC-DC TL431 + LM317/337 High precision Linear Regulated Power Supply PCB Board | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for AC-DC TL431 + LM317/337 High precision Linear Regulated Power Supply PCB Board at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Deze bv 2x voor 2x voor 12VDC +- 1.5A.
Heb je uberhaubt wel 5 volt nodig? Ik heb 1 module die 5v wil.
Omdat ik er niet zo in thuis ben heb ik ChatGPT gevraagd om advies:Knip alle stekkertjes af
van de 2 12volt voedingen knoop je de plus van de ene en de min van de andere aan elkaar
dat wordt dan de nul aan het busboard
de overblijvende plus is dan +12
de overblijvende min is dan -12
wil je ook 5volt dan de min van die 5volt voeding aan de nul van het busboard
de overblijvende pluspool is dan logischerwijs de +5volt die je ook weer aan het busboard knoopt
Je kan wel meerdere voedingen naast elkaar zetten en deze apart toewijzen naar een bus bord. Die bus borden moet je niet allemaal aan elkaar koppelen. Je kan 1 voeding nemen en daar 1 bord aan hangen en nog een voeding en daar 2 borden aan hangen maar je moet ze niet onderling nog eens aan elkaar koppelen.Je kunt simpelweg geen 2 voedingen parallel zetten.
Als Ingenieur in de elektronica heb ik er heel iets meer kennis van dan een leuterend stukje google software.te weinig kennis
Correctapart toewijzen naar een bus bord
Echt waar? En daar heb je dan een megawatt vretend, drinkwaterverziekend rekenmonster voor nodig.
- verkeerd aangesloten draad kan je modules beschadigen.
Precies, en door die op de juiste manier aan te sluiten heb je heel goedkoop de spanningen die je nodig hebt.Desktopvoedingen zijn meestal ontworpen om een enkele spanning te leveren.
En ik met LTS-Zwakstroom dus niet. Vandaar dat ik probeer zoveel mogelijk inzichten verzamel zodat ik vragen kan gaan stellen. Maar het begint langzaam te dagen welke kant het op moet...Als Ingenieur in de elektronica heb ik er heel iets meer kennis van dan een leuterend stukje google software.
Klein beetje maar, doe er gerust je voordeel mee.
Das meer dan genoeg om dit te kunnen begrijpen.LTS-Zwakstroom
Vertel, waar zit zit speciale filtering van je meneer AI?niet dezelfde filtering als Eurorack-specifieke voedingen.
Goed het is me duidelijk dat je er veel vanaf weet en dat je graag je punt maakt. Je denigrerende opmerkingen dragen wat mij betreft niet bij aan een oplossing en mag je van mij achterwege laten. Bedankt voor je input verder.Das meer dan genoeg om dit te kunnen begrijpen.
We hebben het over kant en klaar voedinkjes, geen gefröbel met componenten en soldeerwerk waar helaas niet iedereen even goed in is.
kom op, 2 voedinkjes met plus en min aan elkaar dan heb je dus een symetrische 12volt
die kunnen elkaar niet beïnvloeden, zijn kortsluitvast en kosten weinig.
Keuze zat bij TME.
In 10+ jaar met Eurorack heb ik nog nooit de 5V aansluiting nodig gehad. Dat zag je meer bij pre-2014 modules. Is tegenwoordig vrijwel nooit meer nodig.Nee op dit moment geen 5V nodig. Maar wel fijn om een beetje voorbereid te zijn op dat scenario. Meestal zit het er gewoon bij op zo lijkt het.
Die filtering zul je niet extern vinden, maar intern is er wel degelijk EMI en EMC filtering.Vertel, waar zit zit speciale filtering van je meneer AI?
3 trafootjus met ingebouwde gelijkrichter uit het land van Xi-Ping-Jing
2 stabilisatie transistoren of hybrides (waarschijnlijk een UA7805 en een UA7905)
2 tienslagpotmetertjes
5 kleine elkootjes
en nog wat weerstandjes en polymeer/ceramic condensatortjes.
Nog geen bufferelko kon er af.
Nix ruisonderdrukking, nix filtering.
foto is van een rackvoeding van Dieter Schuputz, ©Thomann.
En dat voor honderdvijfenvijftig Euro Dukaten
Bekijk bijlage 3855968
Die slim rail en dubbelzijdige rails zijn top. Scheelt een hoop onnodig alu en gewicht.Check voor materiaal ook Eurorack Rails | Exploding Shed
Zij hebben dubbelzijdige rail kan goedkoper zijn.
Of anders ook DIY Eurorack